SELL: Január-Február 2020

Január–februári számunk nemcsak azért különleges, mert egy újabb esztendőt, sorrendben már a 16.-at indítjuk vele, hanem azért is, mert egyben egy új korszak kezdetét is jelenti a magazin életében. 2020-tól ugyanis a lap egy új koncepció alap- ján működik majd. A SELL7 névre keresztelt elképzelés lényege, hogy a nyomtatott változat mellett hat online felületen is megjelenünk különféle formában, érdekes, izgalmas tartalmakkal. Weboldalunkon már elérhető a magazin digitális változata, a SELL digital, a Facebook-oldalunkon és az Instagramon a humor eszközét hasz- náljuk, hogy a műszaki piacról származó információkat egy emberközelibb, fogyaszt- hatóbb formában osszuk meg, a LinkedIn-oldalunkon és rendszeres hírlevelünkben pedig a szakma számára fontos és hasznos tartalmakat közvetítünk. A Facebookon továbbá létrehoztunk egy zárt csoportot is – a SELL interaktív – szakmától szakmá- nak csoportot –, amely egyedülálló módon egy interaktív szakmai platform szerepét kívánja betölteni idehaza, és ahová az iparág képviselőit várjuk, hogy a szakmát érin- tő kérdéseket megvitassák. Ezért ezúton is buzdítok mindenkit, hogy jelentkezzen a csoportba és ossza meg velünk és a szakmai képviselőivel véleményét, észrevéte- lit. A SELL7 koncepció utolsó eleme pedig a magazin YouTube-csatornája, amely a SELL szakmában eltöltött 15 évének hitelességére támaszkodó szakértő platform- ként működik. Első információs videónk már megjelent, amelyet hamarosan több újabb is követ majd. A SELL7 így összességében komplexebb, látványosabb, izgalma- sabb megjelenést nyújt, valamint az új felületek révén a szakmai érdeklődők mellett már a végfelhasználókat is megszólítja. Ugyanakkor az új koncepció központi eleme továbbra is a nyomtatott magazin marad. Így igyekszünk a lapban is még több érdekességgel szolgálni. Aktuális lapszá- munkban is erre törekedtünk, ennek megfelelően számos termékkörrel és izgalmas témával találkozhatnak. Botmixerek, párolók, kenyérpirítók, tejhabosítók, mosó-szá- rító gépek, okosórák kínálatát fürkésző összeállításaink mellett olvashatnak az idei évvel kapcsolatos várakozásokról, az e-kereskedelem fejlődéséről, 2020 fontosabb szakmai eseményeiről, de összehasonlítottuk az ár-összehasonlító oldalakat, interjút készítettünk a Gfk Hungária új ügyvezetőjével, és számos egyéb témával is foglal- koztunk. Bízunk benne, hogy tartalmainkat hasznosnak és érdekesnek találják,a magazin koncepcióját érintő változásokat pedig pozitívan fogadják és követnek majd minket a SELL7 minden felületén. Ennek reményében kívánok a lap forgatásához és a digi- tális tartalmak böngészéséhez kellemes és hasznos időtöltést! Kedves Olvasó! SZALAI DÁVID főszerkesztő SELL KERESKEDELEM HÁZTARTÁSI KIS- ÉS NAGYGÉPEK IT • SZÓRAKOZTATÓ ELEKRTONIKA PIAC KIADÓ: MAMURI HUNGARY KFT. FELELŐS KIADÓ: A KFT. ÜGYVEZETŐ IGAZGATÓJA FŐSZERKESZTŐ: SZALAI DÁVID MUNKATÁRSAK: KOVÁCS VIKTOR, TÓTH MÁRIA KOLOZSVÁRY ZOLTÁN, KOCSIS JUDIT PRINTSCHLER VIKTOR, SZÁSZ JUDIT ZSOFCSIN JENŐ, NAGY DÁNIEL, KAS GABRIELLA KORREKTOR: LIGETI SZILVIA GRAFIKA ÉS TÖRDELÉS: VIG TAMÁS SZERKESZTŐSÉG: 1117BUDAPEST KARINTHYFRIGYESÚT17. WEB: WWW.SELLMAGAZIN.HU E-MAIL: INFO@REDEDITIONS.HU TELEFON: +36 1 781 7889 FAX: +36 1 799 9495 NYOMDA: GIGEL KFT. MEGRENDELHETŐ A SZERKESZTŐSÉG CÍMÉN ISSN 2060-4157 TERJESZTI A LAPKER ELŐFIZETÉSBEN TERJESZTI A MAGYAR POSTA ZRT. A LAP ELŐFIZETÉSBEN MEGRENDELHETŐ AZ ORSZÁG BÁRMELY POSTÁJÁN, A HÍRLAPOT KÉZBESÍTŐKNÉL, WWW.POSTA.HU WEBSHOP-BAN (HTTPS://ESHOP.POSTA.HU/STOREFRONT/) , E-MAILEN A HIRLAPELOFIZETES@POSTA.HU CÍMEN, TELEFONON 06-1-767-8262 SZÁMON, LEVÉLBEN A MP ZRT. 1900 BUDAPEST CÍMEN. LAPUNKAT SZEMLÉZI:

RkJQdWJsaXNoZXIy MTIzMjY=