November 2015

Termékcsoportok:

  • Automata kávéfőző
  • Indukciós főzőlap
  • Táblagép
  • Notebook

Fő témakörök:

  • A siker kulcsa: Interjú Andrea Nataléval, a De’Longhi cseh, szlovák és magyar piacért felelős igazgatójával
  • A forgalmazók keresztje: Egy gyártónak, forgalmazónak optimális esetben egyetlen célja van, minél több terméket minél jobb profittal eladni. Ez azonban egyre nagyobb kihívást jelent a magyar piacon, még úgy is, hogy a keresletre mostanság nemigen lehet panasz.
  • Okosmegoldások: Az „okosodás” jelensége a háztartási készülékeket is vitathatatlanul utolérte. A különböző koncepciómodellek mellett egyre több okosmodell éri meg a sorozatgyártást is, és kerül piacra ebben a szegmensben.
  • Disztribúció alsó fokon: A digitális korszak alapjaiban változtatta meg a műszaki kereskedelmet. A fejlődés szinte minden területre kihatott, változott a beszerzés és az értékesítés mechanizmusa, átalakultak a folyamatok, felgyorsult a működés
  • Lehetőségek a táblapiacon: Interjú Kunos Balázzsal, a Samsung mobil üzletágnak vezetőjével
November 2015