Brad Pitt lett a De’Longhi márkanagykövete

2021. október 18.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Szeptemberben jelentette be a De’Longhi-csoport, hogy a kétszeres Oscar®-díj-nyertes Brad Pitt lett a márka háztartási eszpresszó-kávéfőzőinek nagykövete. Az együttműködés, illetve az ennek kapcsán tervezett beruházás szerves része a cég által az utóbbi években végrehajtott globális marketing- és kommunikációs tevékenység felgyorsítási stratégiájának, és amelynek célja a további növekedés előremozdítása. A vállalatcsoport jelentős piaci fejlődést tudhat maga mögött az elmúlt esztendőkben, a bővülésben pedig központi szerepet játszott az eszpresszó-kávéfőző szegmens, amely ma már több mint felét teszi ki a cég forgalmának. Nem véletlen tehát az aktivitás középpontjában álló termékkör kiválasztása.

Massimo Garavaglia, a cégcsoport vezérigazgatója az együttműködés kapcsán úgy fogalmaz: Úgy véljük, Brad Pitt a tökéletes márkanagykövet számunkra a De’Longhi szellemiségének bemutatásához. Merész és nemzetközi, ugyanakkor kifinomult és elegáns, érzékeny a fenntarthatóság kérdéseire, valamint a művészet és a dizájn szerelmese.”

A kampányt indító film elkészítését jegyző stábban egyébiránt nem Brad Pitt az egyetlen Oscar®-díj-nyertes. A rendező Damien Chazelle, az operatőr Linus Sandgren és a zeneszerző Justin Hurvitz is elnyerték már a rangos elismerést.

További híreink

Újít a KitchenAid

Újít a KitchenAid

A KitchenAid elsősorban a dizájn és a minőség kapcsán szerzett nevet magának. A termék innovációk vonatkozásában azonban nem igazán kényeztette...

A drága telefonok fogytak jól tavaly

A drága telefonok fogytak jól tavaly

A Canalys piackutató cég felmérése szerint az Európába irányuló okostelefon-szállítások (Oroszország kivételével) 3%-kal, 37,8 millió darabra...

Hűtőt okosít a Liebherr

Hűtőt okosít a Liebherr

A Liebherr által kínált HNGRYnsite moduláris kamera minden hűtőszekrényt okoshűtővé varázsol, ugyanis mérettől, kortól és márkától függetlenül...

További rovatainkból:

Share This