Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Szolgáltatás mint versenyelőny – Termékválogatás UHD televíziókból
A techszektorban talán a tévépiacnak volt a legizgalmasabb évtizede, ami a felemelkedéseket és a bukásokat illeti. Nagy reményű új technológiák...
Porszívók jelen időben – Termékválogatás vezeték nélküli kézi porszívókból
Régi mondás, hogy porszívózni senki sem szeret, de ez ma már nem feltétlenül igaz. Az új technológiák megjelenése és a valóban hatékony szívóerő,...
Lehet rá hallgatni
A HUAWEI FreeBuds 5i kiváló hangminőséget és több üzemmódú aktív zajszűrést kínál, amihez tetszetős dizájn is társul. A fülhallgatók 10 mm-es...
Hurom H400: Érkezik a nagy testvér
A Hurom piacra dobta Easy Clean facsarósorozatának legújabb tagját, a H400-at. A modell a márka eddigi legnagyobb térfogatú lassú...

















