Nincs többé olyan, hogy te meg én

2022. május 02.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.

További rovatainkból:

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Hangsugárzó képernyő

Hangsugárzó képernyő

A Hisense 2022-es OLED sorozatának csúcsmodellje a 65A9H VIDAA U6 platformot használ, ami kényelmesebbé és intuitívabbá teszi a navigációt. A...

További híreink

Mégsem lesz idén IFA

Mégsem lesz idén IFA

Fotó: IFAAz IFA a világ meghatározó fogyasztói és háztartási elektronikai szakkiállítása csak 2022-ben tér vissza. A Messe Berlin és a gfu Consumer...

Utolsót virágzott a tablet

Utolsót virágzott a tablet

A Covid–19 megjelenése a tabletpiacnak is nagy lendületet adott, az elemzőcégek szerint azonban ez nem fog sokig tartani, és az is lehet, hogy ez...

Mondd el, ki vagy!

Mondd el, ki vagy!

A Samsung Pillanatok kampányában a vállalat látványos formában mutatja be a Galaxy S21 készülékekben rejlő lehetőségeket, a résztvevők pedig meg is...

Fordulat az IBM-nél

Fordulat az IBM-nél

Az első három hónapban 17,73 milliárd dollár forgalmat realizált a vállalat,Ez az eredmény lényegesen jobb, mint az előzetes elemzői konszenzusként...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató