Az LG Electronics Inc. történetének legmagasabb második negyedéves forgalmát érte el a 2022. április–júniusi időszakban.
A dél-koreai társaság 19,5 ezer milliárd von árbevételről számolt be, ami 15 százalékkal volt magasabb az egy évvel korábbinál. Az LG Home Appliance & Air Solution Company 8,07 milliárd von bevételt jelentett a második negyedévben. Az LG történetében először fordult elő, hogy egyetlen üzletág meghaladta a 8 milliárd von negyedéves bevételt. A működési nyereség 432,2 milliárd KRW volt. A bevételek 18 százalékkal nőttek az egy évvel ezelőtti második negyedévhez képest, elsősorban a prémiumkategóriás készülékek és az új kategóriák, például a gőztechnológiát használó higiéniai termékek erősebb értékesítésének köszönhetően a kulcsfontosságú észak- és latin-amerikai régiókban. Az időszakban elért 792,2 milliárd vonos üzemi eredmény viszont éves összevetésben 12 százalékos csökkenést mutat, főként az ellátási láncban jelentkező nehézségek és a magasabb logisztikai költségek miatt.