A Dumaszínház színpadán szeptember közepén igazi buborékos hangulat fogadta az újságírókat és partnereket, a SodaStream rendhagyó eseményen mutatta be legújabb fejlesztéseit. A világ vezető otthoni szénsavasító márkája évek óta azon dolgozik, hogy egyszerre kínáljon praktikus, stílusos és fenntartható megoldásokat, ezúttal sem volt ez másként.
Thermo palack: meleg és hideg italokhoz egyaránt
A SodaStream eddig elsősorban BPA-mentes, újratölthető műanyagpalackjaival és üvegedényeivel volt ismert, most azonban egy teljesen új irányt nyitott. A bemutatón debütált a Fizz&Go Thermo palack, amely rozsdamentes acélból készült, dupla falú, vákuumszigetelt kialakításának köszönhetően akár 12 órán át képes hidegen vagy melegen tartani a benne lévő italokat.
A 900 ml-es, elegáns kulacs nemcsak látványra prémium, hanem kifejezetten felhasználóbarát. Teljesen szivárgásmentes, mosogatógépben tisztítható, és három divatos árnyalatban – homok, sötétkék és lágyzöld – érhető el. A palack kompatibilis a SodaStream népszerű gépeivel, köztük a Duo, E-Duo, Terra, Art és Enso modellekkel.
Új színekben ragyog az Enso
A Konyhakiállításon bemutatott Enso szénsavasító a márka egyik legexkluzívabb készüléke. Rozsdamentes acélburkolata, letisztult formavilága és praktikus részletmegoldásai egyszerre teszik időtállóvá és modernné. Most két új árnyalattal, matt feketével és homokszínnel bővült a kínálat, így még több konyhába illeszthető be stílusosan.
A QuickConnect rendszernek köszönhetően a gázpatronok könnyedén bepattinthatók, a felhasználóknak pedig csak annyi a dolguk, hogy a kívánt szénsaverősségre állítsák a frissítőiket.
Környezetbarát alternatíva
A SodaStream hosszú ideje hirdeti, hogy a saját készítésű szódával nemcsak a nehéz üdítős palackok cipelésétől kímélhetjük meg magunkat, hanem a környezetet is. Csak a Földközi-tengerbe évente több mint 17 milliárd PET-palack kerül, amelyek jelentős része soha nem kerül újrahasznosításra. A SodaStream szerint a megoldás egyszerű. Ha otthon készítjük a szénsavas vizet, és újratölthető palackokat használunk, azzal látványosan csökkenthető az ökológiai lábnyomunk.
Nemzetközi siker, hazai jelenlét
A PepsiCo tulajdonában lévő márka ma már 45 országban van jelen, több mint 22 millió háztartásban használják rendszeresen, és közel 90 ezer üzletben érhetők el termékei. Magyarországon 2008 óta kaphatók a készülékek, mára pedig mintegy 450 bolt kínálatában találkozhatunk velük.