Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Okosak, szépek és még sütni is tudnak
Piaci elemzések szerint a beépített sütők globális piacának értéke 2024-ben 3636 millió amerikai dollárt ért el, ami megközelítőleg 5 százalékos...
Trendi az egészség
Az Airfryer vagy forrólevegős sütők egy viszonylag fiatal, de annál sikeresebb termékcsalád. Nálunk alig több mint tíz éve kezdtek el hódítani és ez...
Gamer kényeztetés
Egy barátságos árcédulájú, 24 hüvelykes modellel bővült a Philips Evnia 3000 terméksorozat. A gaming rajongóknak tervezett Philips Evnia...
Színesebb élmény
A PocketBook legújabb, most bemutatott, 6 inches e-olvasója az úttörő E Ink Kaleido™ 3 színes kijelzővel van felszerelve. Az új technológia...

















