Az Air Force 100 százalékos tulajdonosa lett az Elica

2022. augusztus 29.
FoodCycler komposztáló_2

A páraelszívókat gyártó Elica S.p.A konszern megállapodást kötött az Air Force S.p.A leányvállalatának kisebbségi részvényesével, Urbano Urbanival. Ennek értelmében, az Elica megvásárolja a kisebbségi részvényes részvénytőkéjét, amely az Air Force részvényeinek 40 százalékát jelenti. A négy részletben kifizetésre kerülő, 3 millió eurós tranzakció révén az Elica részesedése 100 százalékra emelkedik az Air Force S.p.A-ban. Így utóbbi irányítása teljes egészében az Elica kezébe kerül. Az Air Force hozzávetőleg 31,0 millió eurós forgalmat ért el 2021-ben, az Ebitdája pedig körülbelül 1,6 millió euró volt, 5,4 millió eurós készpénzállomány mellett. A cég kiváló minőségű konyhai páraelszívókat és főzőlapokat gyárt, amelyek nagymértékben testre szabhatók és egyediek. Ezáltal egy speciális piaci résbe pozícionálja magát a márka, és lehetővé teszi, hogy a tömegpiactól eltávolodva, a legkülönlegesebb vásárlói igényeket is kielégítse. A tapasztalat, a formatervezés, a rugalmasság és az olasz gyökerekre épülő innováció pedig tökéletesen illeszkedik az Elica Group fejlesztési és növekedési stratégiájába.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató