TERMÉKBEMUTATÁSfizetett promoció

Időtálló innováció

2023. szeptember 08.| Termékbemutatás

A Miele formatervezése az innovációt, az értékállóságot és az időtlen eleganciát képviseli a mosó- és szárítógépek kategóriában. Az elegáns és visszafogott, makulátlan fehér színben ragyogó intelligens Miele készülékek az exkluzív design jellemzőket a 20 éves átlagos használatra tesztelt kiváló minőséggel ötvözik. Mielőtt a Miele textilápolási készülékei, az összes többi termékkategóriához hasonlóan, piacra kerülnének, a legszigorúbb terhelési és tartósteszteken kell megfelelniük. Míg mások akár néhány tesztkör után elégedettek, a Miele akár 10 000 órán keresztül is teszteli készülékeinek teljesítményét. Valójában a fejlesztésre fordított idő egyharmadát teszteléssel töltik a Mielénél. Ennek köszönhetően a készülékek teljesítménye még évek múlva is lenyűgöző marad, alacsony víz-, energia- és mosószerfogyasztást biztosítva felhasználói számára.

Hatékony és gazdaságos mosás

Az exkluzív méhsejtcellás dob minden Miele mosógépben megtalálható. A kialakítás vékony vízréteget hoz létre a dob felületén, amely gyengéd párnaként funkcionál a ruhanemű centrifugálása közben. A dobban lévő kisebb lyukak pedig segítenek megelőzni a pamut bolyhosodását és a szálak kihúzódását.

A készülék tartósságáról a kefe nélküli ProfiEco motor és a Miele által egyedüliként használt öntöttvas ellensúlyok gondoskodnak. A Miele mosógépei a legenergiatakarékosabb készülékek közé tartoznak. Minden modell rendelkezik intelligens töltetfelismeréssel, amely képes elemezni az aktuális töltetet és ennek megfelelően optimalizálni a teljesítményt. A PowerWash funkció révén még kis töltetmennyiség mellett is gazdaságos a fogyasztásuk. Mindez a Spin&Spray technológiának köszönhető, amely nagyon alacsony vízszinttel működik, ezzel felfűtési energia takarítható meg.

A Miele mosógépei a mosószer felhasználást is optimalizálják. Az integrált Miele AutoDos rendszer automatikusan a tökéletes mennyiséget adagolja a mosószert, míg a TwinDos® rendszer az UltraPhase 1 és 2 folyékony mosószerek precíz adagolását biztosítja a mosási folyamatnak megfelelő optimális időpontban.

Takarékos, környezetbarát és kíméletes szárítás

Minden Miele szárítógép legalább az A++ energiahatékonysági osztályba sorolható. Néhány modell pedig 10%-kal takarékosabb még a legjobb, az A+++ energiahatékonysági osztály határértékénél is.

Az új, optimalizált hűtőkörrel ellátott padlómodul mellett a Miele EcoDry technológia garantálja a tartósan alacsony energiafogyasztást és szárítási időt. A szabadalmaztatott Miele szűrőrendszer és a karbantartásmentes hőcserélő révén pedig a szövetszálak nem tudják eltömíteni a hőcserélőt, így az EcoDry rendszerű Miele hőszivattyús szárítógépek folyamatosan gazdaságosan üzemelnek, a készülék teljes élettartama alatt.

A Miele SteamFinish funkciója a szárítás kezdetén finomvizet permetez a textilkímélő dobba, és felmelegíti azt. Az így keletkező gőz pedig a ruhákat észrevehetően kisimítja. Az új PowerFresh Extra opció révén a textíliák akár előzetes mosás nélkül is felfrissíthetők gőzzel. A DryFresh® patronnal kombinálva pedig a ruháknak kellemes illat is adható a szárítás során. Modelltől függően egy- vagy akár kétféle illat is használható.

A Miele a kényes ruhadarabok szárítására is gondolt. A különféle programokhoz választható új DryCare 40 Extra funkció a 40 °C-on mosható textíliák szárításáról gondoskodik.

A Miele számos készülékénél elérhető a Miele@home, a hálózatba kapcsolás lehetősége is, amellyel a készülékekben rejlő lehetőségek maximálisan kiaknázhatók. Minden okos Miele háztartási készülék kényelmesen, biztonságosan hálózatba kapcsolható. A kezelés egyszerű, a Miele App, hangvezérlés vagy meglévő okosotthon-megoldásokba való integrálás révén. A hálózatba kapcsolás az otthoni Wi-Fi-router és a Miele Cloud segítségével történik.

Miele Experience Centerek:
Budapest, Alsó törökvész út 2 | Budapest, Váli út 5/b (Allee)

Debrecen, Hunyadi út 26.

www.miele.hu

További rovatainkból:

Xiaomi, vagy nem?

Xiaomi, vagy nem?

Noha egyre kevésbé jellemző, de egyáltalán nem ritka, hogy egy vállalat úgynevezett „multibrand” stratégiával van jelen a piacon, azaz a cég több...

Share This