LG a fürdőszobában is

2024. március 25.

Az LG mosógépeivel, szárítógépeivel és mosó-szárító készülékeivel eddig is jelen volt a fürdőszobákban. Most azonban egy teljesen új területre is belép, nem is akárhogy. A dél-koreai technológiai óriásvállalat a február 27-29. között a nevadai Las Vegasban megrendezett 2024 Kitchen & Bath Industry Show (KBIS) kiállításon mutatta be legújabb készülékeit, többek között speciális fürdőszobai megoldását.

Innováció LG módra

Az LG esetében tulajdonképpen szinte megszokott, hogy különleges, speciális tulajdonságokkal felvértezett készülékekkel rukkol elő, mint mondjuk a változtatható színű LG MoodUp hűtőszekrény. Sőt a kategóriateremtés sem áll távol a márkától, a 2022-ben bemutatott cipőtárolási és cipőápolási megoldásának például még igazán kategória nevet is nehéz találni. Emellett a cég egy ideje Life’s Good szlogenjét új tartalommal is igyekszik feltölteni. A vállalat már nem termékekben gondolkodik, hanem sokkal inkább egy olyan általános megközelítést tart szem előtt, aminek középpontjában a fogyasztók életének fejlett technológiák segítségével történő javítása áll. Hogy ez nem üres marketing üzenet, azt mi sem mutatja jobban, mint az LG új fürdőszobai megoldása, amelyet szintén nem egyszerű kategóriába sorolni.

Élmény a fürdőszobában

Az LG a kényelmet biztosító új fürdőszobai megoldásának bemutatásával kiterjeszti a felhasználói élményt a fürdőszobára is. Az intelligens fürdő- és zuhanytisztító névre keresztelt eszköz a gyakorlatban három különböző előnyt kínál. Az első, hogy a rendszer egy fejlett vízszűrőn keresztül tiszta, tisztított vizet biztosít a tisztálkodáshoz. A készülék természetesen figyeli a vízhasználatot, és időben jelzi, amikor szűrő cseréje esedékessé válik. A rendszer másik eleme a vízhőmérséklet szabályozó. 

„Folytatjuk az intelligens életviteli megoldások bevezetését a legkülönbözőbb kategóriákban, amelyek mélyen gyökereznek a vásárlók életmódjának megértésében, és arra törekszünk, hogy átgondolt innovációkkal a jobb életért vezető szerepet töltsünk be a piacon.”

 

Lyu Jae-cheol,

az LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company elnöke

A termosztátokat használó készülék pontosan tartja a beállított hőfokot. A vezérléshez pedig az aktuális vízhőmérsékletet mutató digitális kijelzővel ellátott intuitív kezelőpanel is tartozik, hogy a lehető legkönnyebben állíthassa be mindenki a számára legoptimálisabb hőfokot. Eddig akár legyinteni is lehetne a fejlesztésre, de az LG fürdőszobai megoldásához tartozik egy úgynevezett Smart Airflower is. Ez a levegő hőmérsékletének és páratartalmának aktív szabályozásával támogatja az ideális fürdőszobai környezet kialakítását. A Smart Airflowert a levegő gyors keringtetésére és a nedvesség csökkentésére tervezték. A készülék két ventilátor használ a pára csökkentéséhez, egy további ventilátor pedig meleg, száraz levegőt bocsát ki. A fürdőszobai megoldás harmadik része egy sokoldalú intelligens tükör, amely az AI-alapú szolgáltatások központjaként szolgál, de természetesen hagyományos tükörként is funkcionál.

A vállalat a rendszert az okos megoldásokra nyitott amerikai közönség számára mutatta be elsőként. A piaci bevezetésről, illetve az esetleges európai megjelenésről egyelőre még nem lehet tudni részleteket.

További rovatainkból:

Piaci rugalmasság

Piaci rugalmasság

A Hama esetében tulajdonképpen megszokott, hogy a cég termékválasztékával rugalmasan reagál a kereslet alakulására.  A márka kínálatban pedig nem...

Három évtized innováció

Három évtized innováció

Meglehetősen sokat változott a piac az elmúlt 30 év során.  A 90-es évek elején szinte újdonság volt a mosogatógép és a beépíthető készülék, ma...

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

Vasalódeszka a jövőből

Vasalódeszka a jövőből

Az LG neve egyre több olyan kategóriában is felbukkan, ahol korábban nem szerepelt a márka. Ilyen például a vasalás is, amely területen egy...

Szárít és hidratál

Szárít és hidratál

Egy hajszárító célja, hogy megszárítsa a hajat, vagyis, hogy eltávolítsa a nedvességet. Csakhogy a cél érdekében alkalmazott magas hőmérséklet...

Egy gombnyomással

Egy gombnyomással

A Kenwood robotgép sorozata a MultiPro meglehetősen sok típusból áll, a termékcsalád pedig egy újabb darabbal is bővült. A MultiPro OneTouch egy...

Mindent lát

Mindent lát

A Logitech új webkamerája, az MX Brio erőssége, hogy mindent lát, vagyis gyenge fény, közvetlen napfény vagy nagy kontrasztú megvilágítási...

A fény ereje

A fény ereje

Az Ambilight TV 20 éve létezik és világszerte 20 millió háztartás használja a Philips technológiáját . Ez pedig elegendő okot adnak a TP Vision...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató