Szénsavas italkészítőt dob piacra a Sage

2024. május 02.

Az Európában Sage márkanév alatt, a világ többi részén pedig Breville néven forgalmazott prémium márka tavaly októberben jelentette be, hogy szénsavas ital készítővel bővíti választékát. Az InFizz sorozat elsőként a cég hazai piacán, Ausztráliában jelent meg, idén pedig Európában debütált a termék. Az InFizz Aqua egy hagyományos víz szénsavasítására szolgáló készülék. A sorozat másik darabja, a márka legújabb innovációja, az InFizz™ Fusion viszont, a gyártó ígérete szerint bármilyen, nem forró ital szénsavasításra alkalmas. Így a gyümölcslé, de akár a bor is megbolondítható egy kis buborékkal. Szénsavas italoknál gyakran előfordul, hogy a palack kinyitásakor a szénsav kilöki a folyadékot és az kiömlik, ami igazán kellemetlen is tud lenni. A cég erre a problémára is gondolt és a készülék Fusion Cap tartozéka képest ezt meggátolni. A tartozék tulajdonképpen a palack kupakja és egyben a gázellátást biztosító rendszer központi eleme, amelyet hosszú csővel és egy zárszerkezettel láttak el a túlcsordulás megakadályozásának érdekében. Az InFizz Ausztrália után már Európában is piacra került, a hazai bevezetésről egyelőre még nem lehet tudni.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató