Újra LikeABosch kampány

2024. május 14.
Rejtett ízeK

A Bosch stratégiai célkitűzései közé tartozik a bolygó védelme, így a vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, mind a gyártás, mind a termékek vonatkozásában, sőt a kommunikáció tekintetében is. A cég fenntarthatóságot népszerűsítő LikeABosch kampányával első ízben 2021-ben lehetett találkozni, idén pedig a kezdeményezés újra indul. A tévében, a közösségi médiában és egyéb online felületeken is megjelenő kisfilmek a fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szólnak, amelyet ismét a humor, a vicces karakterek és természetesen a fülbemászó dallam tesz felejthetetlenné.  Az új változatokat Magyarország egyik legjobb szövegírója, Geszti Péter neve fémjelzi, aki ritkán vállalkozik ilyesmire, de annyira megtetszett neki ez az egyedülálló  kampány, hogy örömmel elvállalta a magyar rap szövegek megírását és feléneklését. A kampányhoz három videó készült: Élj tudatosan, Élj egészségesen, Porszívózz higiénikusan LikeABosch.

A videókat többek között itt lehet megtekinteni.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató