Érkezik a Midea

2024. június 24.
Rejtett ízeK

Az nem volt kérdéses eddig sem, hogy a Midea keresi a lehetőséget az európai piacokon történő markáns jelenlét felé. A Haier és a Hisense példájából kiindulva pedig az is valószínűsíthető volt, hogy a harmadik kínai óriás is egy európai márka felvásárlásában látja a leghatékonyabb utat ehhez. Az Electrolux neve fel is bukkant ennek kapcsán iparági értesülésekben. A tárgyalások tényét azonban csak akkor erősítettek meg hivatalosan, amikor a projekt kútba esett, mert a felek nem tudtak megállapodni az árról. Ennek ellenére várható volt, hogy a Midea nem mond le európai bővítési terveiről és most úgy tűnik meg is találta a megoldást.

A Heritage B június elején jelentette be, hogy a holdinghoz tartozó Teka Csoportot eladja a Midea Groupnak. A kommüniké szerint a tranzakció lehetővé teszi a Teka számára, hogy javítsa versenyhelyzetét, miközben megőrzi egy több mint 100 éves múltra visszatekintő márka örökségét. A bejelentés a fúzió részleteiről azonban nem közölt további információkat.  A Teka Csoport egyébként több mint 120 országban van jelen, közel 3000 szakemberből álló csapattal és 10 gyárral Európában, Ázsiában és Amerikában, a Teka évente több mint 3 millió terméket gyárt. Az ügylethez a megfelelő szabályozó hatóságok jóváhagyása is szükséges, így a tranzakció lezárása a következő hónapokban várható.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató