Tanévkezdésnél a műszaki cikkek a legkeresettebbek az Alzánál

2024. szeptember 06.
Rejtett ízeK

Az iskolai felszerelések forgalma a tanév kezdete előtt éri el a csúcsot. Az Alza a magyar e-kereskedelemben betöltött meghatározó pozíciójának megfelelően, szinte minden, a diákok számára szükséges terméket kínál – a laptopoktól kezdve egészen a tolltartókig. Az Alza saját felmérése szerint az iskolai bevásárlásokat az elektronikai cikkek dominálják, amelyeket az írószerek és a számológépek követnek. A műszaki cikkek, köztük is a számítástechnikai termékek iránti érdeklődés az iskolaév kezdetével több tíz százalékkal nő. Különösen a laptopok iránti kereslet évről évre nagy az iskolakezdés előtt.

Jan Horáček, az Alza divíziós igazgatója szerint a tipikus iskolai laptopot ugyanakkor nehéz lenne definiálni, mivel a vásárlók különböző igények és követelmények alapján választják ki a készüléket, valamint a diákok életkora is befolyásolja a választást. Általánosságban azonban elmondható, hogy a szülők által a gyerekeknek vásárolt laptopok értéke 99 900 és 399 990 Ft között mozog, ami a legtöbb diák alapvető igényeit kielégíti. A vásárlók egyértelműen továbbra is elsősorban az árra figyelnek, de már nem olyan markánsan, mint az előző években, amikor a legkelendőbb termék az adott kategóriában általában a legolcsóbb volt. Persze a különféle akciók iránt mindig nagy az érdeklődés.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató