Indul a Samsung előfizetési program

2024. december 10.
Tech village Rotterdam

Decembertől a Samsung is azon márkák sorát gyarapítja, amelyek nem csak értékesítik termékeiket, de bérlési opciót is kínálnak azokra. A Dél- Koreában debütáló koncepció az „MI Előfizetői Klub” nevet viseli és lényege, hogy a felhasználóknak nem kell megvásárolniuk a készülékeket, hanem havi előfizetési díj ellenében használhatják azokat. A portfolióban egyelőre televíziók, hűtőszekrények, mosógépek és porszívók kaptak helyet, az előfizetők pedig a különböző díjcsomagok kapcsán nem csak a termékeket kombinálhatják, hanem a szolgáltatásokat is, amelyek között például átfogó termékellenőrzést, a fogyóeszközök cseréjét, valamint belső és külső takarítást is tartalmazó karbantartás opció is szerepel. A Samsung az előfizetési lehetőséget különféle együttműködések révén is igyekszik vonzóvá tenni, amelyek számos különböző előnyt biztosítanak az ügyfeleknek. A cég összesen 14 partnerrel dolgozik együtt, de ez várhatóan tovább bővül a jövőben. A márka a szolgáltatási kör szélesítését is tervezi távdiagnosztika és szerelő nélküli javítás opciók bevezetésével. Azt viszont egyelőre nem tudni, hogy a cég fontolgatja-e a koncepció kiterjesztését más piacokra is, de feltehetően ez a most elindított üzleti modell sikerességének is függvénye. 

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató