Története legjobb novemberét zárta az Euronics

2024. december 16.

Taroltak a tévék, de porszívók, konzolok és szárítógépek is kerültek a kosárba 

Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az Euronics. A vásárlók körében a legnépszerűbb termékeknek pedig a kávéfőzők, vezetéknélküli porszívók és a játékkonzolok bizonyultak. Idén nagyot nőtt az online értékesítés is, a termékek könnyebb átvételét pedig tovább segíti, hogy az Euronicsnek a 67 fizikai áruháza mellett már 5400 átvevő helye is van. Utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat.

hőszivattyús szárítógép

Eredményesen zárta a Black Fridayt is magában foglaló, a karácsonyi ünnepeket megelőző Black Novembert az Euronics. Az elsősorban műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalat adatai szerint a Black Novemberben közel 13 ezer különféle termékből, azaz a kínálatban elérhető összes termék mintegy feléből vásároltak. A novemberi forgalom több mint negyede az online rendelésekből adódott össze, ami azt is jelenti, hogy a webshop kimagaslóan erős részt vállalt a bevételekből egy átlagos hónaphoz képest. Ez jól látszik a tavalyi novemberi bázisadatokhoz is viszonyítva: míg az offline csatorna bevétele is nagyon erősen teljesítve 13 százalékkal nőtt, addig az online rendelések 25 százalékkal teljesítették felül a tavalyi év hasonló időszakát. A vásárlók számát tekintve pedig 7 százalékkal többen látogatták meg az áruházakat mint az előző év azonos időszakában. A három legnagyobb áruforgalmat egyébként a budaörsi, budakalászi és pécsi áruház bonyolította. 

Kávéfőző, porszívó, konzol a toplista élén

A Black November alatt a teljes választék harmada volt akciós, de a népszerű termékek esetén sokkal magasabb volt az olcsóbban beszerezhető termékek aránya, így például 10-ből 8 tévét és körülbelül ugyanennyi hűtőszekrényt lehetett akciósan megvenni, a beépíthető sütők esetén a termékek 60 százaléka, míg a laptopoknak közel a fele volt akciós.  Az Euronics idén először egy kívánságlista segítségével is felmérte, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítettek abban, hogy az ajánlatokat a lehető legjobban igazítsák a vásárlói elvárásokhoz.  

Jön a karácsonyi hajrá

A Black Friday és a Black November mellett a december is mindig erős hónap az Euronicsnál, tavaly december volt a vállalat 35 éves történetének legnagyobb árbevételű hónapja. Az Euronics arra is felhívta a figyelmet, hogy az év végi megnövekedett forgalom miatt az online rendeléseket érdemes időben leadni, hogy az ünnepek előtt megérkezzenek, a fizikai üzletek pedig december 24-én délelőtt még nyitva vannak a last minute ajándékok vagy ünnepi kellékek beszerzéséhez.

 Termékajánló:

Promóció

Novemberben a legnépszerűbb termékek toplistáját forgalom alapján egy automata kávéfőző vezette, de a top 10-ben helyet kapott még vezetéknélküli porszívó,  játékkonzol, szárítógép, mosógép, hűtőszekrény és tévé is. A termékkategóriákat nézve a tévék, okostelefonok és elöltöltős mosógépek vezettek, az online vásárlások listáján pedig a hűtők jöttek fel a második helyre. Összességében a Black November során éves szinten több mint 16 százalékkal nőtt az Euronics forgalma és 10 százalékkal emelkedett az átlagos kosárérték is, ráadásul 2023 novembere eddig a legjobb novemberünk volt, azaz a lehető legmagasabb bázisról sikerült növekednünk idén is.

Azurák Zsolt

Euronics chief commercial officer

  További rovatainkból:

Technológia és megjelenés

Technológia és megjelenés

Fontosabb televíziós fejlesztések az elmúlt húsz évből  Ha egy mondatban kellene összefogni a televíziók elmúlt 20 évének a fejlődését, akkor az az...

IFA 2024 I. rész

IFA 2024 I. rész

Videók - IFA 2024 I. rész A fennállásának 100. jubileumát ünneplő IFA 2024-ben is rengeteg újdonságot tatogatott. A rendezvényen számos márka...

IFA 2024 II. rész

IFA 2024 II. rész

Videók - IFA 2024 II. részA fennállásának 100. jubileumát ünneplő IFA 2024-ben is rengeteg újdonságot tatogatott. A rendezvényen számos márka...

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

Technológia és megjelenés

Technológia és megjelenés

Fontosabb televíziós fejlesztések az elmúlt húsz évből  Ha egy mondatban kellene összefogni a televíziók elmúlt 20 évének a fejlődését, akkor az az...

A jövő kávéja

A jövő kávéja

Az automata kávéfőzők az elmúlt években hatalmas technológiai fejlődésen mentek át. Ma már nem csupán a gyors kávéfőzés a fő szempont, hanem a...

Az ország boltja

Az ország boltja

Az Árukereső.hu 2011 óta töretlenül keresi a legkiválóbb minőségű szolgáltatást nyújtó webáruházakat a vásárlók szavazata alapján. Így idén 14....

72 másodpercenként vásárlás

72 másodpercenként vásárlás

Egyre sikeresebb a Pepita Group Zrt. az online kereskedelemben  A Pepita Group Zrt. sajtóközleménye szerint a hazai bruttó forgalma több mint 24...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató