72 másodpercenként vásárlás

2025. március 10.

Egyre sikeresebb a Pepita Group Zrt. az online kereskedelemben 

A Pepita Group Zrt. sajtóközleménye szerint a hazai bruttó forgalma több mint 24 százalékkal növekedett 2024-ben az előző évhez képest. Ha a külföldi piacokat is hozzávesszük, akkor pedig 39,3% az emelkedés mértéke. Ez annyit tesz, hogy a pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés a tavalyi évben.  

hőszivattyús szárítógép

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma több mint 23,5 milliárd forint volt, ami 24,4%-os növekedést jelent 2023-hoz képest. A román, szlovák, német, osztrák, lengyel és bolgár piacokkal együtt pedig a növekedés elérte a 39,3%-ot. Az összesített bruttó forgalom a hazai és a nemzetközi piacokkal közel 29 milliárd forint volt.  

Az eladott termékek száma is dinamikusan bővült – ismertette a részleteket Dorcsinecz József, a Pepita Group Zrt. társalapítója. – Magyarországon 14,1%-kal, külföldi piacokkal együtt pedig 25,2%-kal több termék talált gazdára, mint 2023-ban”. A vállalat több mint kétmillió terméket értékesítettek 2024-ben, és meghaladták az egymillió aktív felhasználót, amit azt jelenti, hogy az elmúlt 12 hónapban több mint egymillió olyan felhasználó kereste fel a pepita.hu weboldalt, aki ott sikeres vásárlást hajtott végre. Erre alapozva a cégvezetés a következő évekre is növekedést prognosztizál. 

Hódítanak a műszaki termékek, de a babaholmik is

Magyarországon és Szlovákiában az elektronikai termékek bizonyultak a legsikeresebbnek az eladások alapján, míg Ausztriában, Romániában és Németországban a babatermékek, Lengyelországban pedig az informatikai cikkek álltak a rendelési lista élén. Néhány termékkategória kiugró teljesítménye is hozzájárult a vállalat sikeréhez. A háztartási nagygépek terén például több mint négyszeresére, a gamer székek esetében háromszorosára nőtt a bruttó forgalom 2024-ben 2023-hoz képest.  

A siker az egész régióra kiterjed

A Pepita tavaly Magyarország után Romániában érte el a legnagyobb értékű forgalmat, ami 4 milliárd forintban realizálódott. A további piacok Szlovákia, Németország, Lengyelország, Ausztria és Bulgária együttesen 1,5 milliárd forint forgalmat értek el. A vállalat folyamatosan törekszik arra, hogy a régió meghatározó e-kereskedelmi platformjává váljon, és a vásárlók igényeit maximálisan kiszolgálja, miközben újabb partnereknek nyitja meg az online értékesítés lehetőségét. A Pepita Group magyar marketplace partnerei közül közel kétszázan már aktívak a nemzetközi piacokon is, azaz az ő termékeik legalább egy vagy több külföldi oldalon is megjelennek. 

Új rekordok és meghökkentő számok

2024-ben a legnagyobb kosárérték egy 180 terméket tartalmazó rendelés esetében 19,7 millió forint volt. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés. 2024-ben a vásárlók negyede adott le egynél több rendelést. „A legtöbb vásárlást végrehajtó felhasználó 2024-ben 10 730 terméket vásároltak meg, összesen 82 rendelés során” – emelte ki Dorcsinecz József. 

2023-hoz képest 27%-al több felhasználói profilból történt rendelés 2024-ben, így a Pepita.hu átlépte az egymillió egyedi vásárlói számot. A GKID 2024-es listája szerint a legnagyobb forgalmú magyar cégek közül a Pepita a harmadik legjelentősebb magyar e-kereskedő. A 15 legismertebb e-kereskedők mezőnyében pedig a hatodik helyen áll, ahol ráadásul rajta kívül csak kettő 100 százalékban magyar tulajdonú cég kapott helyet.  

A Pepita.hu valóban pepita 

A Pepita.hu marketplace és webáruház 2017 nyarán indult hódító útjára. A felületen keresztül szinte mindent egy helyen tud beszerezni a vásárló. Baba-mama termékeket, kerti és barkács eszközöket, szerszámokat, drogériás termékeket, laptopokat, műszaki és ruházati cikkeket, játékokat, könyveket, irodai kellékeket és sporteszközöket. A portálhoz már több mint kétezer regisztrált partner csatlakozott, a saját és a marketplace kínálat pedig együttesen több mint hárommillió terméket tartalmaz, mely napról-napra folyamatosan növekszik. 

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

A kínaiak már a spájzban vannak!

A kínaiak már a spájzban vannak!

„A kínaiak már a spájzban vannak!” – Elvesztett verseny vagy alkalmazkodási kényszer?  Kínai márkák, globális dömping, európai válaszkeresés – az...

BestByte nemzetközi színtéren

BestByte nemzetközi színtéren

BestByte a nemzetközi színtéren – csatlakozott az E-Square európai beszerzési szövetséghez Jelentős mérföldkőhöz érkezett a BestByte Partner Group:...

A legendás Thomson márka visszatért

A legendás Thomson márka visszatért

A legendás Thomson márka visszatért – az európai piacra szánt televíziók Magyarországon készülnekA Thomson név sokaknak ismerősen cseng, hiszen a...

Technológia és megjelenés

Technológia és megjelenés

Fontosabb televíziós fejlesztések az elmúlt húsz évből  Ha egy mondatban kellene összefogni a televíziók elmúlt 20 évének a fejlődését, akkor az az...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató