Az ország boltja

2025. március 12.
Caso vízadagoló

Ország Boltja 2024

Az Árukereső.hu 2011 óta töretlenül keresi a legkiválóbb minőségű szolgáltatást nyújtó webáruházakat a vásárlók szavazata alapján. Így idén 14. alkalommal rendezték meg az Ország Boltja versenyt, amely immár nem ismertlen sem a kereskedők sem a fogyasztók számára. Az ünnepélyes díjátadó gálának idén a Millenáris adott otthont, február 7-én.

Az ár-összehasonlító oldal ezúttal is 13-13 kategóriában hirdette meg a Népszerűségi– illetőleg Minőségi díjat. A kategóriák gyakorlatilag lefedték a teljes vásárlási palettát, mint a szépségápolás, a lakberendezés vagy a műszaki cikkek. A Népszerűségi kategóriákban, ahogy az már megszokott, ezúttal is Az Ország Boltja oldalon, valamint a webáruházak oldalán lehetett szavazni. Ezt bárki megtehette, aki vásárolt az adott felületen. A verseny nem titkolt célja mindenekelőtt a vásárlói elégedettség felmérése.  

A Magyarországon értékesítő webshopok egyik legnívósabb versenye három fő célt szolgál. Egyrészt megjutalmazza az egész éves kiemelkedő munkát, másrészt inspirációként, motivációként szolgál a többieknek. Harmadrészt pedig egyértelművé teszi a fogyasztók számára is, hogy honnan érdemes elsősorban rendelniük

- fejtette ki Szták András, az Árukereső! ügyvezető igazgatója.

A Minőségi díjakért az Árukereső! Megbízható Bolt Programjában részt vevő webáruházak indulhattak a visszajelzések alapján mért éves eredményeikkel. A Minőségi díj kategória győztesei közül a legkiemelkedőbb nyerhette el Az Ország Boltja fődíját, melyet idén a Gamewiz kapott meg. Idei újdonság, hogy először hirdettek meg  A legtöbbet fejlődött partnerünk 2024” különdíjat is, amelyet elsőként a Lenovo nyerhetett meg. 

Támogatók és díjazók 

A Visa főtámogatói szerepén túl a rendezvényt elismert nagyvállalatok szponzorálták, és maguk is adtak át díjakat a támogatott kategóriáikban: a Sony a szórakozás és kikapcsolódás; a Stiga az építkezés, kert és lakberendezés; a Whirlpool a műszaki cikk és mobilkommunikáció; a Philips a szépségápolás és egészség, a Lego a játék; a Lenovo és a CHS közösen a számítástechnika; a Reckitt és a Brand Testing Club a Baba-mama – előbbi a népszerűséginél, utóbbi a brandnél – ; a Lamax pedig az autó-motor kategóriákban adták át a díjakat. A rendezvényen a Brand Testing Club nyújthatta át az első Brand-díjat, míg a Foxpost kiemelt Gold partnerként vett részt, és a Webpláza kategória nyertesének adhatta át díját. 

A díjazottak teljes listája a www.orszagboltja.hu oldalon olvasható.

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

Technológia és megjelenés

Technológia és megjelenés

Fontosabb televíziós fejlesztések az elmúlt húsz évből  Ha egy mondatban kellene összefogni a televíziók elmúlt 20 évének a fejlődését, akkor az az...

A jövő kávéja

A jövő kávéja

Az automata kávéfőzők az elmúlt években hatalmas technológiai fejlődésen mentek át. Ma már nem csupán a gyors kávéfőzés a fő szempont, hanem a...

72 másodpercenként vásárlás

72 másodpercenként vásárlás

Egyre sikeresebb a Pepita Group Zrt. az online kereskedelemben  A Pepita Group Zrt. sajtóközleménye szerint a hazai bruttó forgalma több mint 24...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató