Az ország boltja

2025. március 12.
Caso vízadagoló

Ország Boltja 2024

Az Árukereső.hu 2011 óta töretlenül keresi a legkiválóbb minőségű szolgáltatást nyújtó webáruházakat a vásárlók szavazata alapján. Így idén 14. alkalommal rendezték meg az Ország Boltja versenyt, amely immár nem ismertlen sem a kereskedők sem a fogyasztók számára. Az ünnepélyes díjátadó gálának idén a Millenáris adott otthont, február 7-én.

Az ár-összehasonlító oldal ezúttal is 13-13 kategóriában hirdette meg a Népszerűségi– illetőleg Minőségi díjat. A kategóriák gyakorlatilag lefedték a teljes vásárlási palettát, mint a szépségápolás, a lakberendezés vagy a műszaki cikkek. A Népszerűségi kategóriákban, ahogy az már megszokott, ezúttal is Az Ország Boltja oldalon, valamint a webáruházak oldalán lehetett szavazni. Ezt bárki megtehette, aki vásárolt az adott felületen. A verseny nem titkolt célja mindenekelőtt a vásárlói elégedettség felmérése.  

A Magyarországon értékesítő webshopok egyik legnívósabb versenye három fő célt szolgál. Egyrészt megjutalmazza az egész éves kiemelkedő munkát, másrészt inspirációként, motivációként szolgál a többieknek. Harmadrészt pedig egyértelművé teszi a fogyasztók számára is, hogy honnan érdemes elsősorban rendelniük

- fejtette ki Szták András, az Árukereső! ügyvezető igazgatója.

A Minőségi díjakért az Árukereső! Megbízható Bolt Programjában részt vevő webáruházak indulhattak a visszajelzések alapján mért éves eredményeikkel. A Minőségi díj kategória győztesei közül a legkiemelkedőbb nyerhette el Az Ország Boltja fődíját, melyet idén a Gamewiz kapott meg. Idei újdonság, hogy először hirdettek meg  A legtöbbet fejlődött partnerünk 2024” különdíjat is, amelyet elsőként a Lenovo nyerhetett meg. 

Támogatók és díjazók 

A Visa főtámogatói szerepén túl a rendezvényt elismert nagyvállalatok szponzorálták, és maguk is adtak át díjakat a támogatott kategóriáikban: a Sony a szórakozás és kikapcsolódás; a Stiga az építkezés, kert és lakberendezés; a Whirlpool a műszaki cikk és mobilkommunikáció; a Philips a szépségápolás és egészség, a Lego a játék; a Lenovo és a CHS közösen a számítástechnika; a Reckitt és a Brand Testing Club a Baba-mama – előbbi a népszerűséginél, utóbbi a brandnél – ; a Lamax pedig az autó-motor kategóriákban adták át a díjakat. A rendezvényen a Brand Testing Club nyújthatta át az első Brand-díjat, míg a Foxpost kiemelt Gold partnerként vett részt, és a Webpláza kategória nyertesének adhatta át díját. 

A díjazottak teljes listája a www.orszagboltja.hu oldalon olvasható.

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

A kínaiak már a spájzban vannak!

A kínaiak már a spájzban vannak!

„A kínaiak már a spájzban vannak!” – Elvesztett verseny vagy alkalmazkodási kényszer?  Kínai márkák, globális dömping, európai válaszkeresés – az...

BestByte nemzetközi színtéren

BestByte nemzetközi színtéren

BestByte a nemzetközi színtéren – csatlakozott az E-Square európai beszerzési szövetséghez Jelentős mérföldkőhöz érkezett a BestByte Partner Group:...

A legendás Thomson márka visszatért

A legendás Thomson márka visszatért

A legendás Thomson márka visszatért – az európai piacra szánt televíziók Magyarországon készülnekA Thomson név sokaknak ismerősen cseng, hiszen a...

Technológia és megjelenés

Technológia és megjelenés

Fontosabb televíziós fejlesztések az elmúlt húsz évből  Ha egy mondatban kellene összefogni a televíziók elmúlt 20 évének a fejlődését, akkor az az...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató