A jövő és az innováció ünnepe a város felett – Haier VIP Partnerest a MOL Campus tetején

2025. október 13.

Haier VIP Partnerest a MOL Campus tetején 

Grandiózus környezetben, a budapesti MOL Campus tetején található Virtu Étteremben rendezte meg a Haier a hazai partnereknek szóló exkluzív VIP eseményét. A város fényeire nyíló lélegzetelállító panoráma, a kifinomult gasztronómia és a prémium hangulat tökéletes keretet adott annak az estének, amely a márka új stratégiájának bemutatása és a legfrissebb termékinnovációk megismerése köré épült. 

KONYHAKIÁLLÍTÁS 2022

Huczka István, a Candy Hoover Hungary magyarországi ügyvezető igazgatója tartott inspiráló előadást a márka hazai és nemzetközi pozíciójáról, valamint a jövőbeni tervekről. A Haier Group ma a világ legnagyobb háztartásigép-gyártója, amely globálisan már 25%-os részesedést ért el a nagy háztartási készülékek piacán. A legerősebb jelenlét Ázsiában és Amerikában érezhető, míg Európában jelenleg 7–8%-os piacrész környékén áll. Magyarországon a Haier és Candy márkák jelenleg együttesen mintegy 5%-os piaci részesedést képviselnek. 

„Magyarországon az a tény, hogy a világ legnagyobb háztartásigép-gyártói vagyunk, önmagában még nem jelent előnyt – itt kemény munkával kell felépítenünk a márka ismertségét és elfogadottságát” – hangsúlyozta Huczka István. 

Az igazgató arról is beszélt, hogy februári érkezése óta célja egy új stratégia és partnerségre épülő üzleti modell kialakítása, amely a prémium minőséget szélesebb rétegek számára is megfizethetőbbé és elérhetőbbé teszi. Kiemelte, hogy a Haiernek nem elég pusztán prémium brandként jelen lennie, a márkát láthatóvá, ismertebbé és szerethetővé kell tenni.  

A vezető kiemelte, hogy a Haier világszinten is új irányokat keres a márkaépítés és a szponzoráció terén, eddig főként a tenisz világában volt jelen, de most a futball felé is nyit, a Liverpool és a Paris Saint-Germain támogatásával, hogy szélesebb közönséget érjen el és növelje a márkaismertséget. 

„Lehetőséget kérünk a partnereinktől, hogy szélesebb körben jeleníthessük meg a márka valódi értékeit a boltokban. Ha pályára kerülünk, nem fogtok lecserélni bennünket” – fogalmazott határozottan Huczka István, jelezve a cég elkötelezettségét a közös siker iránt. 

A hazai piacon a Haier a logisztikai háttér és a termékelérhetőség megerősítésére is nagy hangsúlyt fektet, nagy tapasztalatokkal rendelkező csapat állt fel, illetve bővítették a promoter hálózatot, hogy az értékesítési pontokon szakértő kollégák segítsék a fogyasztói döntéseket.  

A stratégiai irányvonal bemutatása után Kárpáti Monika, a cég marketingvezetője is szót kapott. Elmondta, hogy sokévnyi iparági tapasztalattal érkezett a céghez, és döntését a Haier csapatának szakmai felkészültsége és a termékek egyedisége is megerősítette. Hangsúlyozta, a márkaépítés ma már nem csupán klasszikus reklámról szól, hanem erős digitális jelenlétet, edukációt és élményalapú kapcsolódást igényel. A Haier erős jelenlétet épített ki a közösségi médiában és a digitális hirdetési csatornákon, emellett influenszer- és PR-kampányokkal dolgozik azon, hogy szakértőként jelenjen meg az iparágban, továbbá kiemelte a fogyasztói edukáció fontosságát is. A marketingvezető külön büszkén említette a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel kötött stratégiai partnerséget, amelynek keretében a cég felújított készülékeket ajánl fel karitatív célokra. A Haier emellett egy új, budapesti bemutató- és tréninghelyszínnel is együttműködést kötött, ahol a partnerek, bolti eladók és vezetők első kézből ismerhetik meg a termékeket, szakmai képzéseket kaphatnak, és ahol influencer- és sajtóeseményeket is terveznek. 

Az este során a vendégek interaktív élménypontokon fedezhették fel a Haier újdonságait, köztük a már az IFA kiállításon is bemutatott fejlesztéseket. A hűtőszekrényeknél a Direct Access rendszer és a Daylight világítás hozott új kényelmi megoldásokat, a főzésnél a ID series készülékek és a VaryCook funkciók mutatták be a márka konyhai innovációit, míg a mosó- és szárítógépeknél az Ultra Fresh Air rendszer és a hőszivattyús technológia biztosította energiahatékonyság emelte új szintre a felhasználói élményt.  

A termékbemutatókat különleges élmény színesítette egy látványos meglepetésprodukció, az Attraction Látványszínház exkluzív show-ja varázsolta el a vendégeket.  

A Haier estje nem csupán márkamegerősítés volt, hanem üzleti víziót és elkötelezettséget bemutató találkozó, a világelső háztartásigép-gyártó jelezte, hogy hosszú távon, partnerségre építve kívánja megerősíteni hazai jelenlétét – miközben innovatív technológiákat és inspiráló designmegoldásokat hoz a magyar piacra.

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

PWC E-toplista 2024

PWC E-toplista 2024

A PwC Magyarország Digital Commerce csapata immár 10 éve 2015-től publikál éves rangsorokat a magyar piacon működő, legnagyobb forgalmat generáló...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató