A 2025. október 16-i Élelmezési Világnap alkalmából Russell Hobbs hároméves partnerséget indított az Action Against Hunger nemzetközi segélyszervezettel. Az „Egyetlen étkezés is számít” mottó jegyében a márka gyártója legalább 270 000 brit fontot (kb. 315 000 eurót) biztosít az éhezés és az alultápláltság elleni küzdelemhez világszerte. Az 1979-ben alapított Action Against Hunger 56 országban aktív, és 2024-ben körülbelül 26,5 millió embert támogatott táplálkozási és segélyprogramokkal. Az együttműködés célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges táplálkozás fontosságára olyan országokban, mint Németország, Nagy-Britannia, Spanyolország, Lengyelország és Ausztrália. A partnerség 2028 áprilisáig tart, és olyan oktatási és közösségi projekteket foglal magában, amelyek célja az élelmiszerhez való hosszú távú hozzáférés biztosítása.
Piachoz igazodva
Az eredményességben fontos szerepet játszik, hogy egy piaci szereplő mennyire képes alkalmazkodni a piaci környezethez. Ez a szempont leggyakrabban...