A Fast Day egy olyan B2B elektronikai szakmai rendezvény Csehországban, amely évek óta stabilan a piac egyik meghatározó eseménye. Mivel a korábbi szakkiállítások sorra megszűntek, ennek a jelentősége ma különösen nagy – gyakorlatilag ez az egyetlen ilyen fórum az országban. A teljes piac képviselteti magát, évről évre új márkák csatlakoznak, így a rendezvény folyamatosan növekszik és erősödik. A szakmai programok mellett fontos társasági eseménynek is számít, hiszen a kiállítás után különböző esti rendezvények és partnertalálkozók kínálnak lehetőséget a kapcsolatépítésre. A rendezvényen többek között olyan márkák mutatkoztak be idén, mint a Beko, Whirlpool, Bosch, Electrolux, LG, Haier, Gorenje, Hisense, De’Longhi, Philips, Rowenta, Dreame, Kärcher, Liebherr, Catler, Orbico, valamint a FAST saját márkái, a Philco, Sencor és a Sage. A Sell Magazin szerkesztősége is kilátogatott az eseményre.
Beko és Whirlpool
A tavalyi FAST Day-en a Beko és a Whirlpool még külön standokon szerepeltek, idén viszont már közös kiállítással jelentkeztek. A hangsúly a Beko PowerIntense mosogatógépeken, valamint az új generációs Whirlpool mosó- és szárítógépeken volt – ezek már a Beko gyártási platformjára épülnek.
Bosch
A márka komolyan belépett a robotporszívók szegmensébe, amit már az IFA-n is láthattunk. A termékek a BSH és az Ecovacs új stratégiai partnerségének eredményei – az utóbbi a háztartási robottechnológia egyik technológiai éllovasa.
Haier
A Haier tavaly mutatta be csúcskategóriás X-Series 11 sorozatát, idén pedig a középkategóriás X-Series 9, 6 és 3 modellek kerülnek piacra. A 3-as sorozatú gépek – bár elérhetőbb árúak – szintén közvetlen meghajtással működnek.
Rowenta
A márka nagy sikert aratott a Narwal céggel való együttműködéssel. A tavaszi X-Clean 10 padlótisztító után most megérkezett az olcsóbb X-Clean 7 modell is.