
Mérföldkőhöz ért az LG prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrénycsaládja: 2016-os bemutatása óta a gyártó világszerte több mint egymillió példányt adott el a termékekből. Az LG nagykapacitású hűtőszekrényei immár közel 150 országban, hat kontinensen kaphatók, naponta pedig átlagosan több mint 700 darab talál gazdára. Az LG InstaView név a hűtőszekrénycsalád üvegpaneljére utal, amely két gyors kopogásra átlátszó ablakká változik. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók az ajtó kinyitása, azaz a hideg levegő kiengedése nélkül megnézzék, mi van a hűtő belsejében. Az InstaView megoldáson felül a Door-in-Door, azaz “ajtó az ajtóban” kialakítás könnyű hozzáférést biztosít kedvenc italainkhoz és ételeinkhez. Mivel az ajtóban tartott termékek eléréséhez csak egy kisebb ajtót kell kinyitnunk, akár 41 százalékkal csökkenhet az ajtó kinyitásakor jelentkező hideglevegő-veszteség. Az InstaView megoldás iránti növekvő igényeket látva az LG hűtőszekrény-portfóliójának több modelljébe, többek között a négyajtós és Side-by-Side készülékekbe is beépítette ezt a nem csupán kényelmi funkciót. A népszerű InstaView technológia ráadásul már olyan egyéb LG eszközökben is megtalálható, mint az LG SIGNATURE borhűtő vagy a ThinQ háztartásigép-portfólió.