Sikeresek az LG hűtői

2020. szeptember 30.
LG Instaview hűtők

Mérföldkőhöz ért az LG prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrénycsaládja: 2016-os bemutatása óta a gyártó világszerte több mint egymillió példányt adott el a termékekből. Az LG nagykapacitású hűtőszekrényei immár közel 150 országban, hat kontinensen kaphatók, naponta pedig átlagosan több mint 700 darab talál gazdára. Az LG InstaView név a hűtőszekrénycsalád üvegpaneljére utal, amely két gyors kopogásra átlátszó ablakká változik. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók az ajtó kinyitása, azaz a hideg levegő kiengedése nélkül megnézzék, mi van a hűtő belsejében. Az InstaView megoldáson felül a Door-in-Door, azaz “ajtó az ajtóban” kialakítás könnyű hozzáférést biztosít kedvenc italainkhoz és ételeinkhez. Mivel az ajtóban tartott termékek eléréséhez csak egy kisebb ajtót kell kinyitnunk, akár 41 százalékkal csökkenhet az ajtó kinyitásakor jelentkező hideglevegő-veszteség. Az InstaView megoldás iránti növekvő igényeket látva az LG hűtőszekrény-portfóliójának több modelljébe, többek között a négyajtós és Side-by-Side készülékekbe is beépítette ezt a nem csupán kényelmi funkciót. A népszerű InstaView technológia ráadásul már olyan egyéb LG eszközökben is megtalálható, mint az LG SIGNATURE borhűtő vagy a ThinQ háztartásigép-portfólió.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató