Nem vesznek el többé a Galaxy eszközök

2020. december 10.
Nem vesznek el többé a Galaxy eszközök

A Samsung bemutatta legújabb Smart Things szolgáltatását, amelynek segítségével a felhasználók gyorsan megtalálhatják Galaxy eszközeiket. A Smart Things Find világszerte elérhető lesz az Android 8, vagy ennél újabb operációs rendszert futtató készülékeken, több mint 6 millió felhasználó pedig már a megjelenés előtt kipróbálhatta a rendszert. Az új funkció a Bluetooth Low Energy (BLE) és az ultra szélessávú (UWB) technológiáknak köszönhetően képes megtalálni a Galaxy okostelefonokat, tableteket, okosórákat és fülhallgatókat. Miután egy eszköz 30 percig offline állapotban volt, BLE-jelet generál, amelyet a közelben lévő okostelefonok és tabletek bármelyike képes fogadni. Az elveszettként bejelentett készülékek megjelennek a Smart Things Find szolgáltatásban, így a közeli Galaxy okoseszközök, amelyeknél engedélyezték a csatlakozást, jelentik a Smart Things-szervernek az eltűnt készülék helyzetét, ez pedig értesítést küld a tulajdonosnak. A Smart Things Find felhasználói adatait titkosított és védett formában dolgozza fel a szerver, így biztosítva, hogy az eszköz helyét a tulajdonosán kívül senki ne ismerhesse meg

 

További híreink

100 millió felett

100 millió felett

Az LG 1998-ban mutatta be Inverter Direct Drive technológiáját, amely mostanra átlépte a 100 millió legyártott darabot.Az Inverter Direct Drive™...

30 éves itthon a Hama

30 éves itthon a Hama

Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött...

Nem kell messzire vinni

Nem kell messzire vinni

A Tefal az elmúlt 10 évben úttörő szerepet játszott a bolti újrahasznosítási megoldások vonatkozásában. A cég most egy több márkát tömörítő...

Mikroműanyag-konzorcium

Mikroműanyag-konzorcium

NapirendenA mikroműanyagok lehetséges hatásaival kapcsolatos aggodalom az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet kapott. Megnőtt a tudományos...

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkaidentitás az LG-nél

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s...

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatás a GfK kínálatában

Új szolgáltatást kínál a GfK a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedői és gyártói számára.Április 5-én jelentette be a GfK és a Minderest, hogy...

További rovatainkból:

Share This