Online duplázott az Euronics

2020. december 10.
Euronics

Jelentős, 20 százalék feletti bővüléssel zárta a 2020-as Black Fridayt az Euronics a tavalyi évhez viszonyítva. Az online rendelések száma duplázódott, az összesített novemberi vásárlásszám pedig 70 százalékkal emelkedett az előző évhez képest – derült ki a cég közleményéből. Az idei év slágertermékei az Euronics Black Friday-akciójában az állóporszívók voltak, illetve a járványhelyzet miatt az egészségmegőrzéshez kapcsolódó termékek forgalma is jelentősen megugrott. Idén két és félszer akkora összeget fordítottak a vásárlók elsősorban szájápolási, illetve vízminőség-javító berendezésekre, mint tavaly ilyenkor. Ugyanakkor az ebben az időszakban hagyományosan jól teljesítő kategóriák, mint a számítástechnikai termékek és háztartási nagygépek is nagyon jól szerepeltek. Mosógépre és mosogatógépre idén közel 30%-kal többet költöttek az emberek a Black Friday ideje alatt, míg a fagyasztók forgalma 84 százalékkal bővült a tavalyi évhez képest. Számítástechnikai eszközökre közel kétszer annyit költöttek idén a magyarok az Euronicsnál, ezen belül a monitorok, laptopok, illetve a wifirouterek fogytak a legnagyobb számban. A klasszikus Black Friday-terméknek számító telefonok iránti kereslet pedig közel 40 százalékos növekedést mutatott. „Azt tapasztaljuk, hogy többen vásárolnak idén online. A rendelések feldolgozása és kiszállítása viszont nem okozott fennakadást, köszönhetően több mint 34 ezer négyzetméretes logisztikai központunknak. Kevesebb a 69 üzletünkbe nem konkrét vásárlási szándékkal, csak nézelődni betérők száma. Ennek ellenére az értékesítési árbevételünk két számjegyű növekedést mutat az áruházakban is, a tudatosabb, célirányosabb vásárlói magatartás következtében” – osztotta meg az idei Euronics Black Friday tapasztalatait Fazekas Bálint, a cég igazgatósági tagja.

 

További híreink

Samsung az éghajlatváltozás ellen

Samsung az éghajlatváltozás ellen

A Samsung bejelentette új környezetvédelmi stratégiáját, amellyel a vállalat nemzetközi szinten lép fel az éghajlatváltozás ellen. Ez többek között...

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Naprakész, ingyenes képzésekkel várja az érdeklődő szakembereket az idén 30 éves LG Magyarország megújult Klíma Akadémiája. Az LG budapesti, Könyves...

Megújult az APPLiA honlapja

Megújult az APPLiA honlapja

Felhasználóbarát formában, modern külsővel várja az érdeklődőket az elektroniakaikészülék-gyártókat tömörítő szakmai szövetség, az APPLiA...

Indul az AlzaDrive

Indul az AlzaDrive

Négy évvel budapesti bemutatótermének megnyitása után újabb áruházat nyitott október elején az Alza.hu. A Szigetszentmiklóson található, 80 m²...

További rovatainkból:

Share This