Online duplázott az Euronics

2020. december 10.
Euronics

Jelentős, 20 százalék feletti bővüléssel zárta a 2020-as Black Fridayt az Euronics a tavalyi évhez viszonyítva. Az online rendelések száma duplázódott, az összesített novemberi vásárlásszám pedig 70 százalékkal emelkedett az előző évhez képest – derült ki a cég közleményéből. Az idei év slágertermékei az Euronics Black Friday-akciójában az állóporszívók voltak, illetve a járványhelyzet miatt az egészségmegőrzéshez kapcsolódó termékek forgalma is jelentősen megugrott. Idén két és félszer akkora összeget fordítottak a vásárlók elsősorban szájápolási, illetve vízminőség-javító berendezésekre, mint tavaly ilyenkor. Ugyanakkor az ebben az időszakban hagyományosan jól teljesítő kategóriák, mint a számítástechnikai termékek és háztartási nagygépek is nagyon jól szerepeltek. Mosógépre és mosogatógépre idén közel 30%-kal többet költöttek az emberek a Black Friday ideje alatt, míg a fagyasztók forgalma 84 százalékkal bővült a tavalyi évhez képest. Számítástechnikai eszközökre közel kétszer annyit költöttek idén a magyarok az Euronicsnál, ezen belül a monitorok, laptopok, illetve a wifirouterek fogytak a legnagyobb számban. A klasszikus Black Friday-terméknek számító telefonok iránti kereslet pedig közel 40 százalékos növekedést mutatott. „Azt tapasztaljuk, hogy többen vásárolnak idén online. A rendelések feldolgozása és kiszállítása viszont nem okozott fennakadást, köszönhetően több mint 34 ezer négyzetméretes logisztikai központunknak. Kevesebb a 69 üzletünkbe nem konkrét vásárlási szándékkal, csak nézelődni betérők száma. Ennek ellenére az értékesítési árbevételünk két számjegyű növekedést mutat az áruházakban is, a tudatosabb, célirányosabb vásárlói magatartás következtében” – osztotta meg az idei Euronics Black Friday tapasztalatait Fazekas Bálint, a cég igazgatósági tagja.

 

További híreink

A Loewe sztárja

A Loewe sztárja

A Loewe a közelmúltban jelentette be, hogy partnerségre lépett a futballsztár, Kylian Mbappé-val, aki márkanagykövetként azt a kiválóságot testesíti...

Érkezik a Midea

Érkezik a Midea

Az nem volt kérdéses eddig sem, hogy a Midea keresi a lehetőséget az európai piacokon történő markáns jelenlét felé. A Haier és a Hisense példájából...

Új üzletet nyitott az Euronics

Új üzletet nyitott az Euronics

Az Euronics idei terveiben a cég üzlethálózatának modernizálása és bővítése is szerepel. A vállalat tapasztalatai szerint a fizikai üzletek továbbra...

Az elveszett zokni napja

Az elveszett zokni napja

Valószínűleg nincs olyan ember, aki hord zoknit és nem találkozott még életében a mosás során eltűnő fél pár zokni jelenségével. Ez a különös...

Ambiciózus terveket sző az Elica

Ambiciózus terveket sző az Elica

Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az...

További rovatainkból:

Share This