Összefog a játékosokért az LG és az Xbox

2020. december 10.
Xbox

Egyedi marketing-együttműködésre lépett az LG és az Xbox: a sokak által várt Xbox Series X konzol és az LG OLED-televíziói által együtt kínált páratlan játékélményt a két cég közösen mutatja be. Az együttműködés keretében az LG OLED TV márka a Microsoft új konzoljának televíziós partnereként jelenik meg Közép-Európa, Afrika, a Közel-Kelet, valamint az ázsiai és csendes-óceáni térség kulcsfontosságú piacain. Az LG legfejlettebb televíziói és az Xbox eddigi legerősebb konzolja együtt a játékélmény teljesen új szintjét kínálja mind a hobbi-, mind a profi játékosoknak. Az olyan funkciókkal, mint az ultragyors, 1 ms-os válaszidő, az alacsony bemeneti késleltetés és a legújabb HDMI-specifikációk – például a változó képfrissítési ráta (VRR), az automatikus alacsony késleltetési mód (ALLM) és a kibővített hangvisszatérő csatorna (eARC) – támogatása, nemcsak a játékok hangzásés képminősége, de reszponzivitása is javul. A négy beépített csatlakozóval az LG OLED-tévéi több külső eszköz egyidejű használatakor is biztosítják a felsorolt funkciók minden előnyét, konzolos és PC-játékok használata közben egyaránt.

 

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This