
Az LG összefogott a Net-a-Porter nemzetközi online luxusáruházzal, hogy egy limitált kiadású, kiváló minőségű, környezetbarát, természetes anyagokból készült ruhakollekciót alkossanak, amelyet úgy terveztek meg, hogy évekig hordható legyen. Az LG által bemutatott és kizárólag a Net-a-Porter-nál kapható kapszulakollekció a NET SUSTAIN platform részét képezi, amelynek célja, hogy segítse a vásárlókat egy fenntarthatóbb életmód kialakításában, és hozzájáruljon a divatiparra jellemző pazarlás globális problémájának csökkentéséhez. A kezdeményezés az LG kampányának része, amely a vállalat hosszú távú, a globális szén-dioxid-lábnyom csökkentését célzó projektje. Az LG Zero Carbon néven tavaly jelentette be intenzív kibocsátásmérséklési programját, amellyel kötelezettséget vállalt arra, hogy 2030-ra nullára csökkenti a globális tevékenységéből adódó nettó szén-dioxid-emissziót. A világ egyik legismertebb ruhaápolási megoldásokat gyártó márkájaként az LG kellő tudással és tapasztalattal rendelkezik a hatékony mosás és textilápolás terén. Az LG három ruhaápoló eszközével – a mesterséges intelligenciát alkalmazó AI DD mosógéppel, a DUAL Inverter hőszivattyús szárítógéppel és a Stylerrel – a vásárlók megnövelhetik kedvenc ruháik élettartamát, miközben az energiahatékonyság révén minimalizálhatják a gépek használatából fakadó, környezetre gyakorolt hatást.