Az Electrolux visszahívja bizonyos Electrolux Pure F9 vezeték nélküli porszívóit

2021. december 17.

Az Electrolux visszahívja meghatározott sorozatszámú Electrolux Pure F9 vezeték nélküli porszívóit. A készülék tulajdonosaitól a vállalat azt kéri, függesszék fel a készülék használatát egy esetleges biztonsági probléma miatt.

FoodCycler komposztáló_2

A probléma a termékekben található egyik alkatrész hibájából ered. Ez bizonyos körülmények között túlmelegedést idézhet elő, és a porszívó kigyulladását okozhatja. Az említett termékek tulajdonosai a vállalat weboldalán ellenőrizhetik, hogy termékük érintett-e a termékvisszahívásban. A túlmelegedés komoly kockázatot jelent, tűz keletkezéséhez vezethet, amely átterjedhet a termék közelében lévő gyúlékony anyagokra. A termék túlmelegedése csak a termék használata közben fordulhat elő. Töltés során, vagy készenléti állapotban nem. Az érintett termékek tulajdonosait arra kéri az Electrolux, hogy lépjenek kapcsolatba az Electrolux Ügyfélszolgálatával, hogy útmutatást kaphassanak a termék visszaküldésével kapcsolatban, valamint tájékozódhassanak a kompenzációs lehetőségekről.

„Eddig nem történt személyi sérülés vagy anyagi kár. Vásárlóink biztonsága a legfontosabb számunkra, ezért az a döntés született, hogy haladéktalanul visszahívjuk az összes érintett terméket” – mondta Tóth Péter, az Electrolux Értékesítési Divíziójának igazgatója.

Teendők a visszahívott termékek kapcsán

Amennyiben egy vásárló rendelkezik az érintett PNC számú termékkel, és annak sorozatszáma a megadott tartományba esik, azonnal fel kell függesztenie a készülék használatát. El kell távolítania a töltőállványról, és ki kell húznia a töltőállomás csatlakozóját a fali aljzatból. A modellszám, a PNC szám és a sorozatszám a porszívó portartály egysége mögött elhelyezett adattáblán találhatók.

FoodCycler komposztáló_2

Az Electrolux Ügyfélszolgálata közvetlenül, illetve a kereskedő partnereken keresztül megkeresi azokat az érintetteket, akiknek elérhetőségei rendelkezésre állnak, hogy a vásárlóknak útmutatást adhassanak a termék visszaküldésére vonatkozóan, és tájékoztassák őket a kompenzációs megoldásokról (a termék cseréje egy jelenleg választékban lévő, hasonló kategóriájú modellre vagy pénzvisszatérítés).

Ha a modell és a termékszám (PNC) megegyezik a listában szereplőkkel, illetve a sorozatszám (SN) a megadott tartományon belül van, és a vásárlót még nem keresték meg az Electroluxtól vagy a kereskedőtől, ahol a terméket vásárolta, akkor a vállalat arra kéri az érintett fogyasztót, lépjen kapcsolatba az Electrolux Ügyfélszolgálatával a 06 1 252 1773 telefonszámon, vagy a ugyfelszolgalat@electrolux.com email címen.

 Az Electrolux Pure F9 termékcsalád egyéb PNC számú termékeit ez a visszahívás nem érinti. Egyéb Electrolux porszívókat nem érint a probléma. Az Electrolux elnézést kér az esetleges kellemetlenségekért.

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

Samsung az éghajlatváltozás ellen

Samsung az éghajlatváltozás ellen

A Samsung bejelentette új környezetvédelmi stratégiáját, amellyel a vállalat nemzetközi szinten lép fel az éghajlatváltozás ellen. Ez többek között...

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Naprakész, ingyenes képzésekkel várja az érdeklődő szakembereket az idén 30 éves LG Magyarország megújult Klíma Akadémiája. Az LG budapesti, Könyves...

Megújult az APPLiA honlapja

Megújult az APPLiA honlapja

Felhasználóbarát formában, modern külsővel várja az érdeklődőket az elektroniakaikészülék-gyártókat tömörítő szakmai szövetség, az APPLiA...

Indul az AlzaDrive

Indul az AlzaDrive

Négy évvel budapesti bemutatótermének megnyitása után újabb áruházat nyitott október elején az Alza.hu. A Szigetszentmiklóson található, 80 m²...

Share This