Az Electrolux visszahívja bizonyos Electrolux Pure F9 vezeték nélküli porszívóit

2021. december 17.

Az Electrolux visszahívja meghatározott sorozatszámú Electrolux Pure F9 vezeték nélküli porszívóit. A készülék tulajdonosaitól a vállalat azt kéri, függesszék fel a készülék használatát egy esetleges biztonsági probléma miatt.

FoodCycler komposztáló_2

A probléma a termékekben található egyik alkatrész hibájából ered. Ez bizonyos körülmények között túlmelegedést idézhet elő, és a porszívó kigyulladását okozhatja. Az említett termékek tulajdonosai a vállalat weboldalán ellenőrizhetik, hogy termékük érintett-e a termékvisszahívásban. A túlmelegedés komoly kockázatot jelent, tűz keletkezéséhez vezethet, amely átterjedhet a termék közelében lévő gyúlékony anyagokra. A termék túlmelegedése csak a termék használata közben fordulhat elő. Töltés során, vagy készenléti állapotban nem. Az érintett termékek tulajdonosait arra kéri az Electrolux, hogy lépjenek kapcsolatba az Electrolux Ügyfélszolgálatával, hogy útmutatást kaphassanak a termék visszaküldésével kapcsolatban, valamint tájékozódhassanak a kompenzációs lehetőségekről.

„Eddig nem történt személyi sérülés vagy anyagi kár. Vásárlóink biztonsága a legfontosabb számunkra, ezért az a döntés született, hogy haladéktalanul visszahívjuk az összes érintett terméket” – mondta Tóth Péter, az Electrolux Értékesítési Divíziójának igazgatója.

Teendők a visszahívott termékek kapcsán

Amennyiben egy vásárló rendelkezik az érintett PNC számú termékkel, és annak sorozatszáma a megadott tartományba esik, azonnal fel kell függesztenie a készülék használatát. El kell távolítania a töltőállványról, és ki kell húznia a töltőállomás csatlakozóját a fali aljzatból. A modellszám, a PNC szám és a sorozatszám a porszívó portartály egysége mögött elhelyezett adattáblán találhatók.

FoodCycler komposztáló_2

Az Electrolux Ügyfélszolgálata közvetlenül, illetve a kereskedő partnereken keresztül megkeresi azokat az érintetteket, akiknek elérhetőségei rendelkezésre állnak, hogy a vásárlóknak útmutatást adhassanak a termék visszaküldésére vonatkozóan, és tájékoztassák őket a kompenzációs megoldásokról (a termék cseréje egy jelenleg választékban lévő, hasonló kategóriájú modellre vagy pénzvisszatérítés).

Ha a modell és a termékszám (PNC) megegyezik a listában szereplőkkel, illetve a sorozatszám (SN) a megadott tartományon belül van, és a vásárlót még nem keresték meg az Electroluxtól vagy a kereskedőtől, ahol a terméket vásárolta, akkor a vállalat arra kéri az érintett fogyasztót, lépjen kapcsolatba az Electrolux Ügyfélszolgálatával a 06 1 252 1773 telefonszámon, vagy a ugyfelszolgalat@electrolux.com email címen.

 Az Electrolux Pure F9 termékcsalád egyéb PNC számú termékeit ez a visszahívás nem érinti. Egyéb Electrolux porszívókat nem érint a probléma. Az Electrolux elnézést kér az esetleges kellemetlenségekért.

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Az Amazon és iRobot január végén jelentette be, hogy elállnak a korábban bejelentett felvásárlási megállapodásuktól és így az akvizícióra nem kerül...

Megújult a Philco weboldala

Megújult a Philco weboldala

Tavaly év végén kapott új külsőt a Philco magyar weboldala, amely némi strukturális átalakuláson is keresztülment. Az új oldal modern, letisztult, a...

Hisense az autóiparban is

Hisense az autóiparban is

A Hisense az autóiparban is nagyot lépett előre az elmúlt időszakban. A cég első, járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatta be a legkorszerűbb...

Már 20 éves

Már 20 éves

Három Harvard-i diák projektjeként 2004. február 4-én indult a Facebook. A közösségi felületnek jelenleg több mint 2 milliárd aktív felhasználója...

Megérkezett

Megérkezett

Január végétől Magyarországon is kapható a Galaxy S24 széria. A Galaxy AI forradalmi és praktikus AI-alapú funkciókkal alakítja át a kommunikáció,...

Share This