Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Új irányok – VEZETÉK NÉLKÜLI ÁLLÓ PORSZÍVÓ
Noha a vezeték nélküli porszívó nem tűnik különösebben innovatív termékkörnek, mégis meglehetősen sok fejlesztés jelent meg a készülékekben az...
Nagyvárosi forradalom
Az elektromos rollerek ma már a városi közlekedés megszokott eszközei közé tartoznak a legtöbb európai városban. Mivel azonban egyre népszerűbbek,...
Nyakbavaló
Érdekes készülékkel rukkolt elő a Sony a BRAVIA Theatre U modelljével. A vezeték nélküli nyakpántos hangszóró a fülhallgató és a soundbar egyfajta...
Projektor az LG-től
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői.Az első típus az LG...

















