Gianni Annonival közös Pasta Workshopon indította el a Candy Hoover Hungary Kft. új kampányát. A jövőben az olasz gyökerű márka a cég új, az okos otthon terén megoldásokat nyújtó, innovatív termékeit helyezi fókuszba. A Candy így egyfajta keretet ad a workshopnak, hiszen a Pasta készítés évszázadós tradíciói együtt jelennek meg a jövő technológiai megoldásaival. A Candy folyamatosan fejleszti termékeit, hogy vásárlóinak még magasabb szintű és modernebb felhasználói élményt biztosítson, ugyanakkor a cég saját magától is elvárja a naprakészséget. Idén a vállalat jelentős mérföldkőhöz érkezett, új arculattal jelenik meg a vásárlók előtt. Ennek része, hogy a márka idén új logóval jelenik meg a piacon. A cégnél hisznek az innovációban, termékeik a legkorszerűbb technológiai fejlesztések alkalmazásával készülnek, hogy megkönnyítsék vásárlóik mindennapjait. Nemcsak háztartási eszközeik esetében tartják elengedhetetlennek a megújulást és a naprakészséget, hanem a márka vonatkozásában is.
Magyarul vezérelhetők a Haier készülékek
Szeptember elején jelentette be a Haier, hogy mostantól magyarul is elérhető a vállalat hOn applikációja, amely a cégcsoport összes okoseszközökből...