Új stílus a Candytől

2024. október 17.
Tech village Rotterdam

Gianni Annonival közös Pasta Workshopon indította el a Candy Hoover Hungary Kft. új kampányát. A jövőben az olasz gyökerű márka a cég új, az okos otthon terén megoldásokat nyújtó, innovatív termékeit helyezi fókuszba. A Candy így egyfajta keretet ad a workshopnak, hiszen a Pasta készítés évszázadós tradíciói együtt jelennek meg a jövő technológiai megoldásaival. A Candy folyamatosan fejleszti termékeit, hogy vásárlóinak még magasabb szintű és modernebb felhasználói élményt biztosítson, ugyanakkor a cég saját magától is elvárja a naprakészséget. Idén a vállalat jelentős mérföldkőhöz érkezett, új arculattal jelenik meg a vásárlók előtt.  Ennek része, hogy a márka idén új logóval jelenik meg a piacon. A cégnél hisznek az innovációban, termékeik a legkorszerűbb technológiai fejlesztések alkalmazásával készülnek, hogy megkönnyítsék vásárlóik mindennapjait. Nemcsak háztartási eszközeik esetében tartják elengedhetetlennek a megújulást és a naprakészséget, hanem a márka vonatkozásában is.

További híreink

Veszélyben a gáztűzhelyek

Veszélyben a gáztűzhelyek

Októberben jelent meg az Universitat Jaume I egyetem által készített tanulmány, amely a gázsütés okozta beltéri levegőszennyezés egészségügyi...

Kompakt és halk

Kompakt és halk

Az új dizájnt képviselő Caso AirFry 6.0 forrólevegős sütő kompakt, helytakarékos mérete ellenére meglehetősen nagy kapacitást kínál. A 280x280x390mm...

Indul a Samsung előfizetési program

Indul a Samsung előfizetési program

Decembertől a Samsung is azon márkák sorát gyarapítja, amelyek nem csak értékesítik termékeiket, de bérlési opciót is kínálnak azokra. A Dél-...

Terméktörténet a gépek mellé

Terméktörténet a gépek mellé

A Fnac-Darty csoport 4000 olyan felújított háztartási gépet árul, amelyeket a cég a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok támogatójaként...

További rovatainkból:

Share This