Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Optimalizált mosás és az MI
A Research and Markets piackutató cég jelentése szerint a mosógépek piaca a tavalyi évben globálisan elérte a 69,67 milliárd dolláros forgalmat. A...
Egy csésze profizmus
Bár a nagyobb elemzőcégek kalkulációi is megoszlanak a tényleges automata kávégéppiac méretét illetően, a legtöbb jelentésben 4 milliárd körüli...
A Galaxy AI új korszaka
A Samsung július elején, Párizsban a Galaxy Unpacked eseményen jelentette be legújabb hajlítható okostelefonjai, az új Galaxy Z Fold6 és Galaxy Z...
A padlótisztító
A Dyson tavaly mutatta be első nedves porszívóját, a V15s Detect Submarine típust. Idén pedig újabb modellt jelentett be a száraz nedves tisztítás...

















