Otthon összekapcsolt otthon

2022. június 03.
FoodCycler komposztáló_2

Home switch Home néven futurisztikus installációval várja a milánói „Design Week” látogatóit a Haier és további két márkája, a Candy és a Hoover. A cég 1000 négyzetméteren teszi kézzelfoghatóvá az innovatív háztartási gépek technológiája, a mesterséges intelligencia és a dizájn interakcióját. Különösen érdekes élményt ígér a Hoover megjelenése, amely kiterjesztett valóság segítségével kalauzol el a teljesítmény és rendszerbe kapcsolhatóság életminőségre gyakorolt hatásában. A prezentáció keretein belül mutatkozik be többek között a Hoover új H-WASH 700 mosógépe és a H-DISH mosogatógépe is. Aki lemarad, a különleges élményről szeptemberben, Berlinben pótolhatja, ugyanis a cég tervei szerint az installáció, illetve egy része az IFA-n is látható lesz majd. Aki viszont azt is kihagyja, az abban bízhat, hogy a Hoover háztartási nagygépei a magyar piacon is elérhetők lesznek. Erre pedig igen jó esély van, sőt akár már a közeljövőben is megvalósulhat.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató