Hirdetési felületet értékesít a MediaMarkt

2022. október 20.
Tech village Rotterdam

Az Otto, a Zalando, az OBI és Douglas után a MediaMarkt is „retail media” üzletágat indít, azaz kereskedelmi platformjait reklámozási célból elérhetővé teszi az iparági partnerek számára. A MediaMarktSaturn nemrégiben jelentette be, hogy partnerségre lép azzal a francia Criteóval, amely számos más vállalattal is együttműködik a kereskedelmi média területén. A kiskereskedelmi média tulajdonképpen a saját felületek bérbeadásáról szól, vagyis hogy a márkák közvetlenül hirdethetnek a kereskedőcég saját platformjain. Bár sok mindent bele lehet ebbe látni, jelentősege elsősorban az, hogy a kereskedőknek további bevételi forrást teremt az árrések mellett. Erre a piacra lép most a MediaMarkt is. A Criteóval kötött partnerség a következő három évre szóló együttműködést és egy kiskereskedelmi médiaplatform integrálását irányozza elő mind a 13 MediaMarkt leányvállalat esetében. Valamint része a reklámfelület közös marketingje is. A megoldás az első körben már 2022 végén elérhető lesz a cég számára fontosabb piacokon, Németországban, Hollandiában, Spanyolországban, Olaszországban és Ausztriában. A tervek szerint pedig később a többi leányvállalatnál is megjelenik, így Magyarországon is.

További híreink

Nagy képernyőkben hasít a TCL

Nagy képernyőkben hasít a TCL

A szórakoztatóelektronikai piacon egy márka megítélése nem csak attól függ, hogy milyen technológiákat vonultat fel, a vásárlók kegyeiért folytatott...

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Eldőlt. Az IFA marad Berlinben

Az idei év folyamán felröppent a hír, hogy 2024-től az IFA esetleg máshová költözik. Ennek hátterében pedig a rendezvényt szervező két cég között...

Samsung az éghajlatváltozás ellen

Samsung az éghajlatváltozás ellen

A Samsung bejelentette új környezetvédelmi stratégiáját, amellyel a vállalat nemzetközi szinten lép fel az éghajlatváltozás ellen. Ez többek között...

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Új köntösben az LG Klíma Akadémia

Naprakész, ingyenes képzésekkel várja az érdeklődő szakembereket az idén 30 éves LG Magyarország megújult Klíma Akadémiája. Az LG budapesti, Könyves...

További rovatainkból:

Share This