Okoseszközök időseknek

2022. október 24.
Nem vesznek el többé a Galaxy eszközök

Az időseknek szánt eszközökben rejlő lehetőségekben egyre több cég lát fantáziát. Egyrészt a szegmens még korántsem telített. Másrészt pedig a célcsoport számára dedikált készülékek nem igényelnek különösebb extra fejlesztést. Néhány pluszfunkció és -megoldás pedig nagyon vonzóvá teheti a termékeket az idősebb generáció számára. Ráadásul az sem elhanyagolható, hogy a 60 év felettiek aránya a teljes népességen belül akár 10 százalék körüli piacrész-potenciált is jelenthet. Persze az adott ország demográfiai adatainak függvényében. A szegmens felfutása feltehetően összefüggésben van a világjárvány okozta bezártsággal is. Ennek eredményeként az idősek és családtagjaik körében felértékelődtek a különféle állapotfigyelő funkciók, a párbeszédalapú felhasználói felületek vagy a dedikált segélyhívó gomb szerepe. Így aztán a kínálat is szélesedni látszik. A területen élen járó Emporia, amely a világelső időseknek szánt mobiltelefonját is jegyzi, nemrégiben jelentette be a német gyermekórákat gyártó Anióval közösen fejlesztett időseknek tervezett okosóráját, az emporia WATCH-ot. A bécsi startup, a Doro pedig az IFA-n mutatta be a senior korosztálynak készített táblagépét.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató