Black & Decker kisgépek a piacon

2022. december 06.

Új márkával bővült a Hauser Magyarország választéka. Saját márkája, a Hauser mellett, a Beko hazai forgalmazását is ellátó disztribútor cég portfóliója az idei év novemberétől a Black & Decker háztartási kisgépekkel egészült ki. A brand elsősorban kerti szerszám és barkácsgépeiről ismert, de a márkanév a háztartási kisgépek piacán is jelen van. Egy 2018-ban kötött marketing licencszerződésnek köszönhetően a konyhai kisgépek, illetve néhány további háztartásikészülék-szegmens esetében a Black & Decker márkanév használata a spanyol Taurus Group cégcsoport tulajdona. A Hauser Magyarország pedig a Taurus érdekeltségébe tartozó termékportfólió magyarországi kizárólagos forgalmazását végzi. A magyar piacon a brand, a szezonálisan fokozott érdeklődésre számot tartó termékkörrel, a hősugárzókkal jelenik meg elsőként, illetve néhány konyhai kisgép-kategóriában is elérhetővé válik. A termékválaszték várhatóan szélesedik a jövő év folyamán, és további termékcsoportok is bekerülnek a kínálatba, így a robotporszívó vagy akár a mobilklíma is része lehet a szortimentnek. A forgalmazó az új márka esetében is a tőle megszokott módon és minőségben szolgálja ki partnereit.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató