Exkluzív Ufesa-kollekció

2022. december 20.

Nem ritka, hogy háztartásigép-gyártók közismert személyiségek nevével fémjelzett exkluzív, limitált kiadású terméksorozatot dobnak piacra. Az Ufesa esetében sem példa nélküli a dolog, a spanyol cég ugyanis immár második alkalommal dolgozott együtt La Vecina Rubiával. A többmilliós követőtáborral rendelkező spanyol humorista, író munkássága mellett azzal is híressé vált, hogy teljes anonimitás övezi. Egyetlen fénykép sem érhető el róla, de még a valódi nevét is homály fedi, annak ellenére is, hogy a szerző neves divatmárkákkal is működött már együtt. Az Ufesa-kooperáció egy évvel ezelőtt megjelent első sorozata hajápolási termékeket tartalmazott, az új kollekció pedig forró levegős sütőből, szendvicssütőből és kenyérpirítóból áll. A szett LVR-stílusát tükröző rózsaszín színben pompázik és fejlett műszaki jellemzőket kínál. A szendvicssütővel még LVR-logós szendvicsek is készíthetők, és a kenyérpirító is egyedi „gravírozással” dobja fel a pirítóst. A kollekció névadója elsősorban Spanyolországban ismert, így más országokban, köztük ideghaza sem várható a sorozat megjelenése. Ugyanakkor az együttműködés azt egyértelműen jelzi, hogy az Ufesa fektet a márkaépítésbe, amihez kiváló minőségű, fejlett készülékekkel is rendelkezik. Ez pedig kétségkívül növeli a márka értékét.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató