Csendes órák

2023. február 13.
Beko

Speciális kezdeményezéssel rukkolt elő a brit elektronikai kereskedő, a Currys. A cég úgynevezett „csendes órákat” vezetett be üzleteiben. Hétfő és péntek között nyitástól délelőtt 11 óráig a cég az áruházaiban csökkenti a zaj- és fényhatásokat. A hangforrások, valamint minden televízió és egyéb képernyő is kikapcsolásra kerül ebben az időszakban. Továbbá üzletenként érzékszervi térképet is kínál a vállalat, amely segít az ügyfeleknek azonosítani azokat a területeket, amelyek kiváltó környezetet jelenthetnek, és kiemeli az üzlet csendesebb területeit, ahová az ügyfelek elmehetnek, ha úgy érzik, hogy túlterheltek. A Currys azért döntött a vásárlási élmény megváltoztatása mellett, hogy könnyebbé tegye a vásárlást a fogyasztók bizonyos csoportjai számára, akikre hatással lehetnek a különböző hangok, fények és érzések az üzletben. Ez leginkább az olyan neurodiverz vásárlók számára előnyös, akik olyan betegségekben szenvednek, mint az ADHD, a diszpraxia, a diszlexia vagy az autizmus. Becslések szerint egyébként az Egyesült Királyságban minden 7. emberből 1 rendelkezik neurodiverzitással.

TOVÁBBI CIKKEINK A ROVATBÓL:

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató