Speciális kezdeményezéssel rukkolt elő a brit elektronikai kereskedő, a Currys. A cég úgynevezett „csendes órákat” vezetett be üzleteiben. Hétfő és péntek között nyitástól délelőtt 11 óráig a cég az áruházaiban csökkenti a zaj- és fényhatásokat. A hangforrások, valamint minden televízió és egyéb képernyő is kikapcsolásra kerül ebben az időszakban. Továbbá üzletenként érzékszervi térképet is kínál a vállalat, amely segít az ügyfeleknek azonosítani azokat a területeket, amelyek kiváltó környezetet jelenthetnek, és kiemeli az üzlet csendesebb területeit, ahová az ügyfelek elmehetnek, ha úgy érzik, hogy túlterheltek. A Currys azért döntött a vásárlási élmény megváltoztatása mellett, hogy könnyebbé tegye a vásárlást a fogyasztók bizonyos csoportjai számára, akikre hatással lehetnek a különböző hangok, fények és érzések az üzletben. Ez leginkább az olyan neurodiverz vásárlók számára előnyös, akik olyan betegségekben szenvednek, mint az ADHD, a diszpraxia, a diszlexia vagy az autizmus. Becslések szerint egyébként az Egyesült Királyságban minden 7. emberből 1 rendelkezik neurodiverzitással.
Samsung a top 5-ben
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó...