Kutatás-fejlesztési központot nyitott a Hisense

2023. március 22.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A szlovéniai Velenjében a Hisense Europe vezérigazgatója, Hanson Han és a Szlovén Köztársaság elnöke, dr. Nataša Pirc Musar február 12-én hivatalosan is megnyitotta a Hisense Europe K+F Központot. Ezzel a Hisense tovább erősíti Szlovénia mint kulcsfontosságú európai termelési és fejlesztési központ jelentőségét. Az új K+F-beruházás egy nagyobb, 2024 novemberéig tartó, új generációs háztartási gépekbe történő beruházási projekt része, amelybe mintegy 39 millió eurót fektet a cég. A Hisense Europe három év alatt 40%-kal növelte a kutatás-fejlesztés, a tervezés, valamint a termékmenedzsment területén dolgozók létszámát, így mára 610 szakembert foglalkoztat ezeken a területeken, többségüket, 470 főt Szlovéniában. Az új létesítményben K+F és termékmenedzserekből álló csapatok alakulnak, és dolgoznak együtt egy-egy egyedi fejlesztési projekt idejére, ahol az épület építészeti tervezése is együttműködésre ösztönzi a munkatársakat. A technológia és a készülékek fejlesztése Velenjében zajlik, függetlenül attól, hogy az egyes készülékek gyártása hol történik majd, és melyik piacra szánják azokat.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató