Fát ültetett a Laica

2023. április 18.
Caso vízadagoló

A Laica termékválasztékának központi elemét jelentő vízszűrő készülékek már önmagukban is meglehetősen közel állnak a környezettudatossághoz. A vízszűrők használata ugyanis jelentősen csökkentheti a palackozott vizek fogyasztását. A hazai forgalmazó kalkulációja szerint a márka vízszűrőit használók Magyarországon évente 40 ezer tonna palackozott víz szállítását takarítják meg, illetve 40 millió PET palacktól kímélik meg a környezetet. A Silko & Co. idén úgy döntött, hogy ennél továbbmegy a környezetmegóvás területén. Ezért a Laica „Love your planet” programjához kapcsolódóan, az „Örökerdő alapítvány” együttműködve „Legyél a zöldnél is zöldebb!” mottóval faültetési programot indít.

Az első eseményre március végén került sor a budapesti Kamaraerdőben. A cég pedig a partnereit is meghívta, hogy vegyenek részt a kezdeményezés elindításában. A Silko & Co. munkatársai és a megjelent partnerek a Pilisi Parkerdő Zrt. szakembereivel közösen ültették el az első fákat. A program keretében összesen az erőgazdaság kollégáinak közreműködésével 200 fa került telepítésre. Ezek pedig 50 éves korukra körülbelül 81 tonna szennyeződést szűrnek majd ki a levegőből.

A Laica forgalmazójának tervei között további akciók is szerepelnek. Így a faültetési programnak a következő években is várható folytatása.

További híreink

Tisztaság a Kärchertől

A Kärcher nemrég bemutatta VCH 4 UVClean nevű matractisztítóját, amely újszerű megoldást kínál a matracokban található allergének, baktériumok és...

Új kávégépek a Jurától

A Jura négy új kávégépet is bemutatott. A második generációs Z10 ötvenegy specialitást kínál, a két precíziós őrlővel ellátott J10 ikergép különböző...

Forradalmi újítás a bőrápolásban

A Shark bemutatta CryoGlow néven első bőrápolási termékét – egy LED-es arcmaszkot. A maszk integrált hűtéssel rendelkezik a szemkörnyéken, és egyben...

Papírszerű élmény a TCL-től

A TCL NXTPAPER 11 Plus nevű táblagépe a fókuszált, tudatos képernyőhasználatot támogatja – ideális diákoknak, művészeknek vagy jegyzetelőknek, akik...

Porszívótól a luxusautóig

A porszívóról ismert kínai gyártó, a Dreame bejelentette, hogy Dreame Auto néven belép a teljesen elektromos luxusautó piacra, az első modell...

Új trend az európai mosási szokásokban

Az Electrolux nemrég végzett kutatásából – az immár ötödik éve publikált „Igazság a ruhaápolásról” – kiderült, hogy Európa-szerte egyre gyakoribb a...

További rovatainkból:

Share This
rededitions
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Adatvédelmi tájékoztató