Új márkaidentitás az LG-nél

2023. május 09.

Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG. A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life’s Good márkaüzenetet a felhasználókhoz.

liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az LG célja, hogy világszerte szélesebb körben, több generációt is megszólítva tegye még ismertebbé a márkát. A Life’s Good (Az élet szép) szlogen az LG termékein, szolgáltatásain és kommunikációján keresztül a minőségi élet és az értékes pillanatok megélésének üzenetét hordozza az ügyfelek számára. A vállalat küldetését pedig az Innovation for a Better Life (Innováció a jobb életért) kifejezés foglalja össze, ami azt jelenti, hogy a társaság egy minőségibb élet és jobb jövő kialakításán dolgozik. Az új márkastratégiával együtt megújul az LG vizuális arculata is, amely élénk és interaktív elemeket ötvözve tünteti fel új színben a márkát. Az LG új márkastratégiája nemcsak a vállalat egyedi identitását erősíti, hanem azt is, hogy hajlandó és képes a generációkkal együtt fejlődni, és elkötelezett az innováció iránt a még jobb ügyfélélmény elérése érdekében. A tervek szerint a vizuális elemek idén már minden ügyfélkapcsolati ponton megjelennek majd.

További híreink

A Loewe sztárja

A Loewe sztárja

A Loewe a közelmúltban jelentette be, hogy partnerségre lépett a futballsztár, Kylian Mbappé-val, aki márkanagykövetként azt a kiválóságot testesíti...

Érkezik a Midea

Érkezik a Midea

Az nem volt kérdéses eddig sem, hogy a Midea keresi a lehetőséget az európai piacokon történő markáns jelenlét felé. A Haier és a Hisense példájából...

Új üzletet nyitott az Euronics

Új üzletet nyitott az Euronics

Az Euronics idei terveiben a cég üzlethálózatának modernizálása és bővítése is szerepel. A vállalat tapasztalatai szerint a fizikai üzletek továbbra...

Az elveszett zokni napja

Az elveszett zokni napja

Valószínűleg nincs olyan ember, aki hord zoknit és nem találkozott még életében a mosás során eltűnő fél pár zokni jelenségével. Ez a különös...

Ambiciózus terveket sző az Elica

Ambiciózus terveket sző az Elica

Az Elica az idei EuroCucina kapcsán hivatalosan is bejelentette, hogy vezető szerepet kíván játszani a sütés-főzés kategória globális piacán. Az...

További rovatainkból:

Share This