Idén ünnepli hazai fennállásának 30. évfordulóját a kiegészítők és tartozékok specialistájaként számontartott Hama. Az 1993 májusában létre jött Hama Kereskedelemi Kft. jelentős fejlődésen ment keresztül az elmúlt három évtized során. A mindössze 4 fővel induló cég mára 49 kollégát foglalkoztató vállalattá nőtte ki magát, az első évet 100 millió forintos forgalommal záró cég tavaly már közel 7 milliárdos bevételt produkált. A kezdetben a fotósok igényeit kielégítő választék pedig száz termékből többezres nagyságrendűre bővült, és a kínálatban olyan termékkörök is megjelentek, mint a számítógép-perifériák, a gamingtermékek vagy az okosotthon-megoldások. A választék és forgalom mellett a raktárkapacitás is növekedetett, a logisztika, valamint az informatikai háttér pedig modernizálódott. A hazai leányvállat jubileuma egybeesik a márkát alapító német anyavállalat születésnapjával, amely idén lett 100 éves.
Piaci rugalmasság
A Hama esetében tulajdonképpen megszokott, hogy a cég termékválasztékával rugalmasan reagál a kereslet alakulására. A márka kínálatban pedig nem...