A Midea nyilvánosságra hozta tavalyi és idei első negyedéves pénzügyi eredményeit.

A vállalat teljes forgalma 2022-ben elérte a 345,7 milliárd jüant (mintegy 50 milliárd USD), ami 0,7%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A 29,6 milliárd jüanos nettó nyereség pedig 3,4%-kal nőtt az előző évhez képest. A cég az idei első negyedévében 6,3%-kal növelte bevételét, míg nyereségét 12%-kal múlta felül az előző év azonos időszakához képest. Az 1968-ban alapított 35 K+F központtal és 35 fő gyártóbázissal rendelkezik szerte a világon. Az elmúlt öt évben közel 50 milliárd jüant költött kutatásfejlesztésre, jelentősen növelte exportját, és jelenleg forgalmának 41%-a származik a külföldön értékesített termékekből. Ugyanakkor hazai piacán sem számít jelentéktelennek. Például minden harmadik Kínában eladott légkondicionáló Midea. Kínában a piaci részesedést tekintve számos további online és offline termékkategóriában is az első helyen áll a márka, így a klíma mellett sütőket, mikrohullámú sütőket, vízforralókat és számos további termékkört is ők adnak el a legtöbbet.