Szárnyal a Midea

2023. június 09.

A Midea nyilvánosságra hozta tavalyi és idei első negyedéves pénzügyi eredményeit.

liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

A vállalat teljes forgalma 2022-ben elérte a 345,7 milliárd jüant (mintegy 50 milliárd USD), ami 0,7%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A 29,6 milliárd jüanos nettó nyereség pedig 3,4%-kal nőtt az előző évhez képest. A cég az idei első negyedévében 6,3%-kal növelte bevételét, míg nyereségét 12%-kal múlta felül az előző év azonos időszakához képest. Az 1968-ban alapított 35 K+F központtal és 35 fő gyártóbázissal rendelkezik szerte a világon. Az elmúlt öt évben közel 50 milliárd jüant költött kutatásfejlesztésre, jelentősen növelte exportját, és jelenleg forgalmának 41%-a származik a külföldön értékesített termékekből. Ugyanakkor hazai piacán sem számít jelentéktelennek. Például minden harmadik Kínában eladott légkondicionáló Midea. Kínában a piaci részesedést tekintve számos további online és offline termékkategóriában is az első helyen áll a márka, így a klíma mellett sütőket, mikrohullámú sütőket, vízforralókat és számos további termékkört is ők adnak el a legtöbbet.

További híreink

Electrolux díjeső

Electrolux díjeső

Az iF Design Award a világ egyik legjelentősebb formatervezési díja. Idén a versenyre 100 országból mintegy 11 000 pályamű érkezett. A világ minden...

3D térképnézetet kínál a Samsung

3D térképnézetet kínál a Samsung

A Samsung bevezeti a CES 2024 kiállításon először bemutatott új, 3D-s térképnézet funkcióját, amely mostantól minden olyan országban elérhető, ahol...

Filteres kávéfőző, ami őröl is

Filteres kávéfőző, ami őröl is

A filteres kávéfőzők ma már számos funkciót kínálnak, a kávé őrlése viszont nem tartozik a jellemző opcióik közé. A hamarosan a magyar piacon is...

További rovatainkból:

Share This