Újít az IFA

2023. június 22.
Caso vízadagoló

Az idén szeptember 1–5. között sorra kerülő berlini szakkiállítás számos újdonságot vezet be. A kiállítás weboldala már korábban megújult, és az eddiginél is több, szerteágazóbb tartalmat és információt kínál, modern korszerű megjelenítés mellett. A kommunikáción és marketingen kívül  maga a kiállítás is kínál majd újdonságokat, amelynek egyik fő eleme a „The Retailer is King” program. Ez a koncepció kifejezetten a kereskedőkre fókuszál, és abban igyekszik segíteni, hogy a kiállításon töltött idejüket maximálisan tudják kihasználni. Így olyan szolgáltatásokat kínál, mint a déli bejáratnál kialakításra kerülő gyors bejutást segítő megoldás, vagy a vezetett túrák, amelyek lehetővé teszik a kiállítással történő gyors megismerkedést. A program része a speciális Trade Visitor Lounge is, amely speciális munkaterületeket kínál, illetve idetartozik a Messe Berlin különböző csarnokai közötti egyszerű közlekedést elősegítő transzferszolgáltatás is.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Tovább terjeszkedik a MediaMarkt

Tovább terjeszkedik a MediaMarkt

Július 13-án Hódmezővásárhelyen nyitotta meg legújabb, eddigi legnagyobb alapterületű, közel 1000 négyzetméteres „Shop-in-Shop” típusú áruházát a...

Mint a Mikulás, éjszaka jön

Mint a Mikulás, éjszaka jön

Új szolgáltatást vezetett be az Alza.hu. Az „Éjfélig megrendeled, reggel az AlzaBoxban leled!” opció Budapesten és Észak-Nyugat-Magyarországon...

További rovatainkból:

Share This