Az idén szeptember 1–5. között sorra kerülő berlini szakkiállítás számos újdonságot vezet be. A kiállítás weboldala már korábban megújult, és az eddiginél is több, szerteágazóbb tartalmat és információt kínál, modern korszerű megjelenítés mellett. A kommunikáción és marketingen kívül maga a kiállítás is kínál majd újdonságokat, amelynek egyik fő eleme a „The Retailer is King” program. Ez a koncepció kifejezetten a kereskedőkre fókuszál, és abban igyekszik segíteni, hogy a kiállításon töltött idejüket maximálisan tudják kihasználni. Így olyan szolgáltatásokat kínál, mint a déli bejáratnál kialakításra kerülő gyors bejutást segítő megoldás, vagy a vezetett túrák, amelyek lehetővé teszik a kiállítással történő gyors megismerkedést. A program része a speciális Trade Visitor Lounge is, amely speciális munkaterületeket kínál, illetve idetartozik a Messe Berlin különböző csarnokai közötti egyszerű közlekedést elősegítő transzferszolgáltatás is.
Az IFA visszatér
Tavaly, a pandémiára tekintettel, ahogy sok minden más, az iparág meghatározó kiállítása, az IFA sem a megszokott módon került megrendezésre. A több...