Tovább terjeszkedik a MediaMarkt

2023. július 25.
Tech village Rotterdam

Július 13-án Hódmezővásárhelyen nyitotta meg legújabb, eddigi legnagyobb alapterületű, közel 1000 négyzetméteres „Shop-in-Shop” típusú áruházát a MediaMarkt, amely az ún. „Üzlet az Üzletben” formátumnak megfelelően a helyi Tesco hipermarket területén kapott helyet. Az együttműködést a két kiskereskedelmi márka 2016-ban kezdte el. A modell lényege, hogy az elektronikai áruház a hagyományos MediaMarkt áruházakhoz képest kisebb területen, ám hasonlóan széles választékot kínál a Tesco hipermarket eladóterén belül. A vásárlók így hozzáértő segítséggel, még könnyebben juthatnak hozzá a vágyott műszaki és elektronikai termékekhez, akár a nagybevásárlás részeként. A hódmezővásárhelyi üzlet a tizenötödik ilyen típusú áruház a sorban, és a tervek szerint további kettő nyitja meg kapuit vidéken még az idén. Tapasztalatok és mérések is igazolják a modell sikerességét: az adott településeken a MediaMarkt beköltözésével megnőtt a Tesco vásárlóinak száma, ugyanakkor az ilyen üzletek forgalmának aránya is nőtt a műszaki áruházlánc összes értékesítési forgalmán belül.

További híreink

Mint a Mikulás, éjszaka jön

Mint a Mikulás, éjszaka jön

Új szolgáltatást vezetett be az Alza.hu. Az „Éjfélig megrendeled, reggel az AlzaBoxban leled!” opció Budapesten és Észak-Nyugat-Magyarországon...

Már 300 millió

Már 300 millió

A Samsung bejelentette, hogy a felhasználók már 300 millió eszközön veszik igénybe a SmartThings Find szolgáltatást. Ez egyben azt is jelenti, hogy...

Az oktatást segíti az LG

Az oktatást segíti az LG

Az LG piacra dobja a CreateBoard elnevezésű, új, digitális oktatást segítő termékcsaládját, amelyet a vállalat kifejezetten a tantermekbe...

További rovatainkból:

Share This