Globális Life’s Good kampány

2023. szeptember 01.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az LG korábban már bejelentette, hogy új márkaidentitást vezet be, most pedig ennek elindította kiterjedt, globális reklámkampányát is. A digitális reklámok olyan helyeken láthatók, mint a világ legmagasabb épületeként ismert dubaji Burj Khalifa, a vietnámi Landmark 81 felhőkarcoló, a New York-i Times Square, a londoni Piccadilly Circus, a perui Óvalo Gutiérrez vagy az indiai KP Tower, Dél-Koreában pedig számos épületen találkozhatnak a hirdetésekkel a járókelők. A Life’s Good szlogen London közkedvelt piros emeletes buszain is látható. Az LG a kampány keretében a hivatalos közösségimédia-felületein is a fiatalokat célozza, hogy e célcsoport körében is növelje a márkaismertséget. Ennek egyik eszköze az olyan új, exlúzív funkciók bevezetése, mint az LG Finger Heart Filter, vagy a Life’s Good matricacsomag, amiket kifejezetten a főbb közösségimédia-platformokra, például az Instagramra és a TikTokra szabtak. Az LG mindemellett olyan globális influencerekkel is partnerségre lépett, akik megtestesítik a kampány üzenetét, azaz a bátor optimista szellemiséget, és kitartóan törnek előre saját területükön. Ilyen partnere a kampánynak Willow Smith amerikai énekesnő és színésznő, Cody Simpson ausztrál válogatott úszó és énekes-dalszerző, valamint Jenny Park nigériai-koreai divatmodell is.

További híreink

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Mégsem lesz Amazon-iRobot üzlet

Az Amazon és iRobot január végén jelentette be, hogy elállnak a korábban bejelentett felvásárlási megállapodásuktól és így az akvizícióra nem kerül...

Megújult a Philco weboldala

Megújult a Philco weboldala

Tavaly év végén kapott új külsőt a Philco magyar weboldala, amely némi strukturális átalakuláson is keresztülment. Az új oldal modern, letisztult, a...

Hisense az autóiparban is

Hisense az autóiparban is

A Hisense az autóiparban is nagyot lépett előre az elmúlt időszakban. A cég első, járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatta be a legkorszerűbb...

Már 20 éves

Már 20 éves

Három Harvard-i diák projektjeként 2004. február 4-én indult a Facebook. A közösségi felületnek jelenleg több mint 2 milliárd aktív felhasználója...

Megérkezett

Megérkezett

Január végétől Magyarországon is kapható a Galaxy S24 széria. A Galaxy AI forradalmi és praktikus AI-alapú funkciókkal alakítja át a kommunikáció,...

További rovatainkból:

Share This