Globális Life’s Good kampány

2023. szeptember 01.
liebherr_maruca_produktionsjubilaeum

Az LG korábban már bejelentette, hogy új márkaidentitást vezet be, most pedig ennek elindította kiterjedt, globális reklámkampányát is. A digitális reklámok olyan helyeken láthatók, mint a világ legmagasabb épületeként ismert dubaji Burj Khalifa, a vietnámi Landmark 81 felhőkarcoló, a New York-i Times Square, a londoni Piccadilly Circus, a perui Óvalo Gutiérrez vagy az indiai KP Tower, Dél-Koreában pedig számos épületen találkozhatnak a hirdetésekkel a járókelők. A Life’s Good szlogen London közkedvelt piros emeletes buszain is látható. Az LG a kampány keretében a hivatalos közösségimédia-felületein is a fiatalokat célozza, hogy e célcsoport körében is növelje a márkaismertséget. Ennek egyik eszköze az olyan új, exlúzív funkciók bevezetése, mint az LG Finger Heart Filter, vagy a Life’s Good matricacsomag, amiket kifejezetten a főbb közösségimédia-platformokra, például az Instagramra és a TikTokra szabtak. Az LG mindemellett olyan globális influencerekkel is partnerségre lépett, akik megtestesítik a kampány üzenetét, azaz a bátor optimista szellemiséget, és kitartóan törnek előre saját területükön. Ilyen partnere a kampánynak Willow Smith amerikai énekesnő és színésznő, Cody Simpson ausztrál válogatott úszó és énekes-dalszerző, valamint Jenny Park nigériai-koreai divatmodell is.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

További rovatainkból:

Share This