Itthon is elérhetők már az új Samsung modellek

2023. szeptember 11.
FoodCycler komposztáló_2

Augusztus közepétől Magyarországon is elérhetőek a Samsung hajlítható Galaxy Z Flip5 és Galaxy Z Fold5 okostelefonok, valamint a Galaxy Watch6 és a Galaxy Tab S9 széria legújabb modelljei. A Galaxy Z Flip5 és Galaxy Z Fold5 a vállalat forradalmi hajlítható szériáinak ötödik generációs készülékei, a Flex zsanérnak köszönhetően még tovább fejlesztett formatervezéssel és kialakítással. Az új eszközök iránt világszerte óriási a kereslet, az előrendelési számok rekordot döntöttek többek között a latin-amerikai, délkelet-ázsiai és az európai piacokon, ahol a vásárlók 65%-a döntött a Galaxy Z Flip5 mellett. Magyarországon is nőtt a Flip5 és Fold5 eladásainak száma az előző generációhoz képest. A Galaxy Watch6 és Galaxy Watch6 Classic okosórák erőteljes teljesítménnyel és megnövelt kijelzőfelületen kínálnak átfogó wellness funkciókat, nyújtanak személyre szabott fitnesztanácsokat, valamint végeznek mélyreható alváselemzést, hogy elősegítsék az egészséges szokások kialakítását. A két óra iránt egyformán nagy a kereslet nemzetközileg. A Galaxy Tab S9 tabletek három változatban – Galaxy Tab S9 Ultra, S9+ és S9 – kaphatók. A termékcsalád egyedülálló felhasználói élményt kínál a táblagépek világában a Dinamikus AMOLED 2X kijelzőnek, az IP68-as besorolásnak, valamint a dobozban szintén megtalálható S Pennek köszönhetően.

További híreink

Az összekapcsolhatóságé a jövő

Az összekapcsolhatóságé a jövő

A tizenkét európai országban, több mint 12.000 résztvevő bevonásával, a BSH megbízásából végzett reprezentatív felmérés szerint a...

Kávéfőzőt is készít már az LG

Kávéfőzőt is készít már az LG

Az LG marketingplatformja az LG Labs jegyzi a márka első kávéfőzőjét, a DUOBO-t. A készüléket az Apollo 11 első holdraszállásának évfordulóján...

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

Kedvező kilátások a MediaMarkt-nál

A Ceconomy AG , a Mediamarkt Saturn anyavállalata közzétette a harmadik pénzügyi negyedévre (április-június) vonatkozó adatokat, az 1026 üzletében...

Globális Life’s Good kampány

Globális Life’s Good kampány

Az LG korábban már bejelentette, hogy új márkaidentitást vezet be, most pedig ennek elindította kiterjedt, globális reklámkampányát is. A digitális...

Megelőzte saját magát a Miele

Megelőzte saját magát a Miele

Augusztusban a Miele közzétette fenntarthatósági jelentését, amelyből kiderül, hogy a cég 2022-ben a 2019-es évhez képest 52%-kal csökkentette...

Mindent bele

Mindent bele

Az LG új mosó-szárítógépe egyértelműen a mindent bele kategóriába tartozik. Egyrészt extrém nagy 25 kg mosó és 13 kg szárító kapacitást kínál,...

További rovatainkból:

Share This