A stratégiájában a közvetlen értékesítésre komoly figyelmet fordító Dyson a világ számos pontján működtet bemutatótermeket. A cég idén szeptember végén pedig Berlinben megnyitotta a világon eddig legnagyobb Dyson Demo üzletét is.
Matt Shapiro, a Dyson globáis kereskedelmi fejlesztési igazgatója Linked In bejegyzésében közzétettek szerint az impozáns üzlet 4 év előkészület után nyílt meg a német fővárosban. A 3 emeletes, összesen 371 négyzetméteres bemutatóteremben a vásárlók magasan képzett szakemberek segítségével ismerhetik meg a Dyson legújabb technológiáit. Valamint megtekinthetik és kipróbálhatják a Dyson termékek teljes skáláját, beleértve olyan aktuális innovációkat, mint a Dyson Zone fejhallgató vagy a Dyson 360 Vis Nav porszívórobot . Az üzletkoncepció központi eleme az élmény. A fogyasztók információkat kérhetnek a készülékek használatával kapcsolatban, illetve minden termékterületen személyre szabott tanácsokat is kaphatnak. Az új Dyson Demo üzletben például egy külön emeletet szentelnek a haj- és szépségápolás területének, és itt is megtalálható az eddig Európában csak Párizsban létező Hair Science Lab, ahol a vásárlóknak hajelemzést készítenek, hogy többet megtudjanak hajuk egészségi állapotáról és arról, hogy a Dyson termékek segítségével hogy végezhetik annak optimális ápolását.